Działalność remontowo-budowlana ma być podstawą ŁZUK. Zlecane mu będą m.in. remonty lokali socjalnych (około 1 tys. rocznie). W zakładzie pozostałaby też ekipa do sprzątania ulic w nagłych wypadkach, składająca się z 40 osób. Jednak 20 pracowników przeszłoby do ZDiT, gdzie mają się zajmować m.in. remontami chodników.
Kolejne 39 osób przejmie Zarząd Zieleni Miejskiej, który miałby też obowiązek usuwania uschniętych konarów. Z kolei 26 pracowników przeszłoby do nowej jednostki - Zakładu Gospodarowania Odpadami. Pozostałe 3 mają przenieść się razem z maszyną do czyszczenia Piotrkowskiej do Urzędu Miasta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?