Przetarg wygrało konsorcjum firm Synergia, ARC rynek i Opinia oraz Brand Nature Access.
Pierwsza z firm jest liderem projektu i ekspertem w marketingu regionalnym. Na koncie ma już m.in. pracę nad marką Lublina, Kazimierza Dolnego, woj. lubelskiego, Roztocza. Firma ARC to instytut badawczy. Jej rola będzie polegała na zbadaniu opinii mieszkańców Łódzkiego, ościennych województw, turystów zagranicznych, przedsiębiorców i naukowców na temat naszego regionu. BNA odpowiadać będzie za opracowanie logotypu i systemu identyfikacji wizualnej.
Pierwsze efekty pracy poznać mamy w październiku. Opracowanie marki i strategii promocji kosztować będzie 680 tys. zł. 120 tys. zł pochodzi z budżetu województwa, reszta z funduszy unijnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?