- Kilkoro kandydatów spełniało nasze oczekiwania, ale my nie spełnialiśmy ich oczekiwań finansowych - tak Ewa Bieńkowska, rzeczniczka łódzkiego lotniska, komentuje efekty konkursu na stanowisko dyrektora do spraw marketingu i sprzedaży portu. - Na razie nie zostanie rozpisany nowy konkurs.
Kto teraz pełni obowiązki dyrektora ds. marketingu?
- Osobą decyzyjną w sprawach marketingu lotniska jest prezes portu, którego wspierają pracownicy marketingu - tłumaczy Ewa Bieńkowska.
Konkurs na stanowisko dyrektora ds. marketingu cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Ubiegało się o nie 45 osób. Kandydaci zgłaszali się do połowy stycznia.
Zgodnie z wymaganiami, dyrektor ds. marketingu powinien mieć minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w pracy w marketingu, sprzedaży i promocji; znać biegle język angielski i wykazać się znajomością specyfiki branży. Wybrani kandydaci mieli zostać zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
Przed łódzkim lotniskiem duże wyzwanie. Wiosną uruchomione zostaną regularne loty do Amsterdamu. Obsługiwać je będzie słoweńska Adria, z którą teraz możemy latać z Łodzi do Monachium. Władze Lublinka przekonują, że bilety sprzedają się bardzo dobrze.
Adria to szansa dla Łodzi na poprawę statystyk i powrót na lotniczą mapę Polski. Jest nad czym pracować. W ubiegłym roku Lublinek obsłużył tylko 253.772 pasażerów. To o ponad 28 proc. mniej niż rok wcześniej. Dla porównania w 2013 r. było to 353.633 osoby. Styczeń tego roku, był już, choć na niewielkim, ale plusie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?