- Bardzo ważny będzie dla nas dobry opis zdjęcia. Zależy nam, aby pasażer podał dokładną godzinę zrobienia zdjęcia i relację pociągu, co umożliwi nam precyzyjne określenie, na jakim etapie podróży pojawił się problem i czego dotyczył - mówi Jarosław Gacki, dyrektor Biura Przewozów PKP Intercity.
Akcja "Czysty Wagon" ma ułatwić opracowanie raportu, który pomoże kolejowej spółce w trosce o czystość. PKP Intercity obiecuje, że miejsca wskazane przez pasażerów na konkretnych trasach będą częściej sprzątane. Filmiki i zdjęcia uzupełnią opinie z ankiet wypełnianych przez podróżnych w drugim kwartale 2010 r. oraz wnioski z kontroli czystości prowadzonych przez pracowników PKP Intercity.
"Czysty Wagon" to kolejna akcja walki o czystość, która opiera się na spostrzeżeniach internautów. Od 2008 r. firmy i instytucje związane z higieną wspierają program "Toaleta 2012". Jego elementem jest przesyłanie zdjęć szaletów w restauracjach, na lotniskach czy dworcach. Akcja jest skoncentrowana na miastach - organizatorach piłkarskich mistrzostw Europy, ale Łódź może pochwalić się sukcesem. W 2009 r. za drugą najlepszą toaletę w Polsce uznano szalet Hana Sushi w Grand Hotelu przy Piotrkowskiej.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?