Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lotnisko w Łodzi wciąż bez dyrektora marketingu

Agnieszka Jasińska
Polskapresse/archiwum
Na stanowisko dyrektora do spraw marketingu i sprzedaży łódzkiego lotniska zgłosiło się 45 kandydatów. Ale żaden jeszcze nie dostał etatu.

Łódzkie lotnisko kolejny miesiąc czeka na dyrektora ds. marketingu i sprzedaży. Chętnych nie brakowało. Zgłosiło się aż 45 osób. Jednak do tej pory nikt nie został zatrudniony.

Dlaczego? Dyrekcja lotniska nabiera wody w usta.

- Nie komentujemy poziomu kandydatów, ich kwalifikacji, szczegółów rozmów ani czasu trwania rekrutacji - mówi Robert Zapędowski z działu marketingu lotniska na Lublinku. - Na dzień dzisiejszy nie ma wybranej osoby na stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży.

Prezent na Walentynki 2015. Prezent na Walentynki dla niego i dla niej. Co na Walentynki?

Władze Lublinka zatrzegają, że dopóki nie będzie oficjalnego, ostatecznego rozstrzygnięcia w sprawie nowego dyrektora, na pewno nie pojawi się na ten temat więcej informacji.

O stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży ubiegało się 45 osób. W połowie stycznia minął termin składania kandydatur. Zgodnie z wymaganiami, dyrektor musi mieć minimum pięć lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w pracy w marketingu, sprzedaży i promocji. Powinien znać biegle język angielski. Musi także znać specyfikę branży.

Wcześniej stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży pełnił Mariusz Jachimek. We wrześniu jednak zdecydowano o zakończeniu jego współpracy z lotniskiem. Ze stanowiskiem Jachimek oficjalnie pożegnał się w listopadzie. Prezes lotniska zdecydował, że nowy dyrektor zostanie wybrany poprzez konkurs.

Mariusz Jachimek pożegnał się ze swoją funkcją na Lublinku po problemach z liniami 4You Airlines. Pracował on zarówno dla tego przewoźnika, jak i dla lotniska. Najpierw władze miasta nie widziały w tym nic niestosownego. Problem pojawił się, kiedy zaplanowane połączenia 4You nie wystartowały, pomimo że firma sprzedawała na nie bilety.

Wokół Jachimka wiele kontrowersji było już wcześniej. Kiedy na lotnisku pełnił funkcję wiceprezesa, zrezygnował z pracy i przeniósł się do linii OLT Express (powiązanych z Amber Gold). Po tym jak linie te upadły, Jachimek został ponownie zatrudniony na łódzkim lotnisku jako dyrektor ds. marketingu i sprzedaży. Kiedy był wiceprezesem, w łódzkim porcie nie było takiego stanowiska.

Niestety, statystyki Lublinka nie wyglądają najlepiej. W ubiegłym roku łódzkie lotnisko obsłużyło zaledwie 253.772 pasażerów. To o ponad 28 procent mniej niż rok wcześniej. Dla porównania w 2013 roku było to 353.633 osób.

Źródło: x-news.pl

Walentynki 2015: wierszyki na walentynki. Walentynkowe życzenia miłosne dla dziewczyny i chłopaka

Księgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.plKsięgarnia Dziennika Łódzkiego: www.ksiegarnia.dzienniklodzki.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki