Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miasto Łódź promuje cukiernię wypiekającą gofry w kształcie penisów i wagin

md
W grudniu w Łodzi zostanie otwarta sieciowa cukiernia, która wypieka gofry w kształcie ludzkich genitaliów. Cukiernię właśnie zareklamowało miasto Łódź w swoich mediach społecznościowych: "Słodycze z odrobiną pikanterii (...) w której znajdziecie wypieki takimi, jak je natura stworzyła". Nie wszystkim się to spodobało.
W grudniu w Łodzi zostanie otwarta sieciowa cukiernia, która wypieka gofry w kształcie ludzkich genitaliów. Cukiernię właśnie zareklamowało miasto Łódź w swoich mediach społecznościowych: "Słodycze z odrobiną pikanterii (...) w której znajdziecie wypieki takimi, jak je natura stworzyła". Nie wszystkim się to spodobało. fot. https://www.instagram.com/dickery.warszawa
W grudniu w Łodzi zostanie otwarta sieciowa cukiernia, która wypieka gofry w kształcie ludzkich genitaliów. Cukiernię właśnie zareklamowało miasto Łódź w swoich mediach społecznościowych: "Słodycze z odrobiną pikanterii (...) w której znajdziecie wypieki takimi, jak je natura stworzyła". Nie wszystkim się to spodobało.

Po pięciu godzinach od opublikowania wpisu ze zdjęciami post miał już ponad 2,3 tys. reakcji i blisko tysiąc komentarzy, w większości przychylnych, uznających pomysł za nieszablonowy i pasujący do "otwartego i tolerancyjnego" charakteru Łodzi. Cukiernia z goframi w kształcie przyrodzeń to pomysł na biznes Rusłany i Krystiana, pary Ukraińców, którzy otworzyli punkty m.in. we Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, a w grudniu otworzą w Łodzi.

Pod wpisem na profilu Łódź oczywiście nie wszystkie reakcje są pozytywne. Padają komentarze pełne oburzenia , że profil prowadzony za pieniądze podatników takich treści promować nie powinien, padają słowa "wstyd" czy sformułowania "dość ośmieszania Łodzi", ale i pytania czy wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik lub prezydent Hanna Zdanowska opublikują zdjęcia "z tymi wypiekami w ustach".

- "Ch... nie promocja" - skomentował łódzki radny Bartłomiej Dyba-Bojarski (PL 2050), znany z krytycznego stosunku do stylu promowania Łodzi w mediach społecznościowych przez speców z UMŁ

.

Marcin Masłowski, rzecznik prezydent Łodzi, mówi, że informowanie łodzian na temat tego, co w Łodzi zostanie otwarte, to jedna z funkcji miejskich profili w mediach społecznościowych.

- Nowości pojawiające się w otaczającej nas rzeczywistości czasem mogą budzić pewne kontrowersje i emocje - dodaje Masłowski.

Ostatnia akcja promocyjna UMŁ z penisami w tle obudziła kontrowersje w całym kraju. "Mój …. jest większy niż twój… Czy rozmiar ma znaczenie?" - pod takim hasłem UMŁ promowało przed rokiem Walentynki w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym, które odwiedzającym zaoferowało ścieżkę edukacyjną, by przybliżyć świat miłości m.in. wśród żyraf czy słoni. "Aferę penisową" radni opcji rządzącej i opozycji komentowali przez kilka dni. Urzędnicy z kolei nie kryli satysfakcji, bo wyliczono, że rozgłos przyniósł 170 tys. ekwiwalentu reklamowego dla łódzkiego ZOO.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki