1/2

Miliony uciekają z półki! Nieodpowiednie promocje i brak towaru oznaczają duże straty dla handlu

Polska Press

Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Następne

Długa kolejka do kasy, nieodpowiednie dopasowanie promocji i brak towarów na półce — to trzy obszary, które najczęściej przeszkadzają europejskim, w tym polskim konsumentom. Tylko w Polsce na półkach dwóch sieci, Lidla i Biedronki, w ubiegłym roku pojawiło się o ponad 20% więcej artykułów. Produktów przybywa, ale jak podaje firma Roland Berger, na sklepowych półkach w Europie brakuje średnio 7% towarów. Dla producentów i retailerów oznacza to jedno: duże straty, bo z analiz wynika, że w takiej sytuacji, klient najczęściej zmienia sklep. Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3