Zrealizowany przez Fundację Filmową Se-ma-for spot ukazuje kultowe postaci polskich bajek, przeżywające syndrom porzucenia na rzecz bohaterów zagranicznych kreskówek. W filmie obok gwiazd sprzed lat występuje Zajączek Parauszek, który ma przywrócić świetność polskiej animacji.
- W kwestii animacji dla dzieci Polacy żyją przeszłością - mówi prezes Fundacji Filmowej Se-ma-for, Zbigniew Żmudzki - Uszatek, Pik Pok czy Colargol to postacie, dla których fundacja znalazła godne miejsce w Se-ma-for Muzeum Animacji, które prowadzi. Czas, żeby Polacy przypomnieli sobie, w czym nadal są doskonali i zaczęli tworzyć nowych bohaterów - dla swoich dzieci.
"Zajączek Parauszek" to pierwszy od 12 lat serial lalkowy zrealizowany w Polsce. Jego producentami są Fundacja Filmowa Se-ma-for, Se-ma-for Produkcja Filmowa i ImaginaStudio. Serial skierowany jest do najmłodszych dzieci. Premiera zaplanowana jest na wrzesień. Do tej pory udało się nakręcić 13 odcinków. Cała seria ma liczyć ich 26.
- Można powiedzieć, że polski zając rusza na wojnę z zagraniczną menażerią - śmieje się Adam Ptak, producent wykonawczy nowej serii.
1% na rzecz polskiej animacji dla dzieci to jedyna kampania, która poświęcona jest dziecięcej animacji. Prowadzona przez Fundację Filmową Se-ma-for zbiórka ma wspomóc rozwój nowych projektów Fundacji i studia oraz kolejne odcinki "Parauszka".
Chcesz wiedzieć, jakie wartościowe programy dla dzieci są emitowane w telewizji? Sprawdź program tv!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?