Polska edycja tego konkursu to jednocześnie eliminacje do międzynarodowego Young Creatives Competition Festiwalu Cannes Lions, który wyłoni najzdolniejsze młode zespoły, pracujące w komunikacji marketingowej. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie drużyny złożone z osób do 28 roku życia. Jest również specjalna kategoria dla studentów.
Zgłoszone wcześniej zespoły będą się zmagać w kilku kategoriach: print (layout reklamy prasowej), cyber (kreacja banerowa), film (nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego), media (innowacyjna strategia mediowa), design (identyfikacja graficznea, logotyp produktu lub projektu jego opakowanie) i pr (strategia działań PR) oraz clients (brief kreatywny).
Wyjątkowość tego konkursu polega na tym, że na realizację danego projektu wszystkie drużyny będą miały dokładnie 24 godziny. Wszyscy poznają treść zadania w tym samym momencie.
Jednym z partnerów wydarzenia jest Urząd Miasta Łodzi. Konkurs w kategorii design odbędzie na terenie łódzkiej akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego. Co więcej, zadanie, które otrzymają zawodnicy będzie związane tematycznie z Łodzią i miasto będzie miało prawo wykorzystać projekt do swojej promocji.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?