Przyjmowanie zgłoszeń trwa w tym roku do 15 kwietnia.
Pięć dni później jury poda wyniki pierwszego etapu, drugi będzie polegał na ulepszaniu zgłoszonego biznesplanu - dzięki zapewnionym przez urząd miasta szkoleniom. Ogłoszenie zwycięzcy w kategorii studenckiej oraz ogólnej (w obu do wygrania jest po 20 tys. zł i inne nagrody) planowane jest na czerwiec.
- Około 100 działających na łódzkim rynku firm, których powstanie miało związek z konkursem to dowód, że konkurs jest sukcesem - mówił we wtorek Marek Cieślak, wiceprezydent Łodzi.
W poprzedniej edycji "Mam pomysł na biznes" wzięło udział 195 uczestników z 55 biznesplanami. Ok. 10 z nich zamieniło się w firmy.
We wtorek Cieślak przemawiał m.in. w towarzystwie nagrodzonych przed rokiem Aleksandry Depczyńskiej oraz Anny Jarugi.
Depczyńska działa w branży rowerowej: jej firma Bikoo sprzedaje zabezpieczenia rowerowe, w tym promuje stosowanie w nich lokalizatorów GPS, oferuje też zimowe przechowywanie jednośladu, jeśli właściciel nie ma na to warunków w domu, a nie pedałuje w chłodniejsze miesiące.
Z kolei Anna Jaruga założyła Pudełko, czyli pracownię makiet architektonicznych z zastosowaniem technologii druku 3D.
"Mam pomysł na biznes" to jeden z elementów kampanii magistratu "Młodzi w Łodzi".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?