Mój reporter: MPK zwróci pieniądze "zjedzone" przez biletomat?
amag, ab
Automat z biletami w autobusie "zjadł" mi 1 zł, czy dostane zwrot pieniędzy? - napisał do nas Pan Bartosz. O odpowiedź poprosiliśmy Sebastiana Grochalę, rzecznika prasowego łódzkiego MPK.
- Oczywiście, jeśli zapis w systemie monitoringu potwierdzi zgłoszenie, dokonamy zwrotu pieniędzy lub zwrotu w postaci biletu komunikacji miejskiej - odpowiada Grochala. - W tym celu potrzebne są następujące informacje od pasażera: data, przybliżona godzina zdarzenia, numer boczny autobusu, lub przynajmniej numer linii wraz z miejscem zdarzenia i kierunkiem ruchu. Proszę o przesłanie tych informacji na adres: [email protected] - dodaje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!