MPK Łódź zachęca plakatami do kasowania biletów [ZDJĘCIA]

    MPK Łódź zachęca plakatami do kasowania biletów [ZDJĘCIA]

    amag

    Dziennik Łódzki

    Aktualizacja:

    Dziennik Łódzki

    MPK Łódź zachęca plakatami do kasowania biletów [ZDJĘCIA]
    1/3

    Przejdź do
    galerii zdjęć

    Każdy płaci, nikt nie traci - to hasło, którym MPK chce przekonać swoich pasażerów do kasowania biletów. W ciągu roku straty z powodu nieskasowanych biletów to około 20 milionów złotych.
    Plakaty "Każdy płaci, nikt nie traci" pojawiły się już w tramwajach i autobusach. Wkrótce MPK zamieści też na swoim profilu na Facebooku oraz na YouTube spot, zachęcający do kasowania biletów. Lektor przekonuje w nim, że każdy skasowany bilet poprawia komfort i bezpieczeństwo jazdy.

    CZYTAJ TEŻ: Bilety MPK ważne dłużej do listopada 2015 roku!

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (5)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Podobne reklamy powinny sie pojawic w sklepach, na bazarach i punktach gastronomicznych

    Zgłoś naruszenie treści

    Drogi zlodzieju! Spoleczenstwo prosi Cie, abys choc czasem nie kradl!

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    zachęca...

    Dany (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 12

    tylko do czego... Ja na koncie internetowym wybrałem opcję przypominania mailem o terminie końca ważności biletu bo jak wiadomo na obecnym bilecie daty nie ma, a przy tych 90 - dniowych trudno je...rozwiń całość

    tylko do czego... Ja na koncie internetowym wybrałem opcję przypominania mailem o terminie końca ważności biletu bo jak wiadomo na obecnym bilecie daty nie ma, a przy tych 90 - dniowych trudno je pamiętać... skutek - mandat za nieważny bilet... po co oferują usługę jak się nie wywiązują ? jedyny wniosek - nie warto być uczciwym i płacić zwłaszcza, że komfort jazdy szczególnie w godzinach szczytu - straszy... poza tym patrząc na ilość kontroli stwierdzam, że gapowicze mają rację - płacąc 2 - 3 razy w roku mandat i tak wydadzą dużo mniej niż ja na bilety miesięczne przez cały rok... i przynajmniej wiedzą za co płacą...zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Tere-fere.

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 16 / 3

    Ja płacę, duża część płaci, ale co z tego? Prawie nikt tego nie sprawdza, więc dużo osób jak jechało na gapę, tak będzie jechać dalej. Zwłaszcza menele, których czasami nawet kanarzy boją się...rozwiń całość

    Ja płacę, duża część płaci, ale co z tego? Prawie nikt tego nie sprawdza, więc dużo osób jak jechało na gapę, tak będzie jechać dalej. Zwłaszcza menele, których czasami nawet kanarzy boją się wyrzucić... Także, jeśli MPK wierzy, że plakaciki sprawią, że uwierzymy w "poprawę komfortu i bezpieczeństwa", to gratuluję naiwności.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Bilety

    Betty (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 19 / 10

    Podnieście częstotliwość i pojemność pojazdów. Za półprodukt jakim jest łódzka komunikacja miejska miasto woła dużo za duże stawki. Absurdem jest choćby zniknięcie przegubowych tramwajów z 43 (masa...rozwiń całość

    Podnieście częstotliwość i pojemność pojazdów. Za półprodukt jakim jest łódzka komunikacja miejska miasto woła dużo za duże stawki. Absurdem jest choćby zniknięcie przegubowych tramwajów z 43 (masa tego stoi na Telefonicznej ale taniej upchać ludzi w jednej osiemsetzłomce rzadziej niż raz na godzinę)...zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    g...o prawda

    citek_rtk (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 22 / 10

    Place za bilety i nie widze zadnej poprawy komfortu. Caly czas nie kupuja nowych tramwajow i jezdza same stare zlomy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo