Platforma o nazwie "kreuje.my" to pomysł Kamila Górecznego i Kamila Bugno z agencji reklamowych Interactive Solutions i Saatchi&Saatchi. Pomysł pozwolił im wygrać najbardziej prestiżowy konkurs dla młodych twórców reklamy Young Creatives, którego partnerem jest Urząd Miasta Łodzi. Autorzy zwycięskiego pomysłu pojadą na międzynarodowy konkurs dla twórców reklam do Cannes.
- Zadaniem było zaprojektowanie czegoś, co pomoże łodzianom identyfikować się z hasłem "Łódź kreuje" - mówi Bartłomiej Wojdak z biura promocji łódzkiego magistratu.
Magistrat ma prawo skorzystać z tego pomysłu. Czy to zrobi? Na pewno nie w tym roku, bo plan działań i budżet są już zamknięte, być może zwycięski projekt uda się wykorzystać w kolejnych latach.
Urząd miasta wyróżnił również pomysły Marcina Paściaka i Witolda Gottesman z Mamastudio. W kategorii dla studentów magistrat nagrodził Martynę Bargiel i Hannę Stano oraz Grzegorza Owczarka i Danutę Salomon z ASP w Katowicach.
Nagrody wręczono we wtorek podczas uroczystej gali Klubu Twórców Reklamy. Podczas gali nie brakowało łódzkich akcentów. Za kampanię "Czy wiesz, że w Łodzi" nagrodę dostało łódzkie studio Fajne Chłopaki. W kategorii ilustracja zwyciężyła pochodząca z Łodzi Aleksandra Niepsuj. Nagrodę dostał również Paweł Dębski z filmówki za film "Drwal".
ZOBACZ TEŻ:
Jak polubić logo Łodzi [ZDJĘCIA]
Specjaliści od reklamy pomogą mieszkańcom polubić Łódź [ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?