5/24
II gen. modelu, to auto przeciętne, wyróżniające się pod...

Nissan Micra II (1992-2002)

II gen. modelu, to auto przeciętne, wyróżniające się pod względem niezawodności. Ważnym warunkiem bezawaryjnej eksploatacji w jego przypadku jest jednak spokojna eksploatacja. Micra nie toleruje ostrej jazdy, podobnie jak zaniedbań serwisowych. Zresztą benzynowa wersja 1.0, jedyna powszechnie dostępna na polskim rynku wtórnym, nie daje kierowcy wielkiego pola do popisu. Najlepiej dostosować się do jej spokojnego charakteru i nie „zamęczać” sportową jazdą

6/24
Zamiast banalnego auta jakich pełno, można zafundować sobie...

Mazda MX-5  (1989-1998)

Zamiast banalnego auta jakich pełno, można zafundować sobie najpopularniejszego roadstera na świecie.MX-5 to legenda nie tylko ze względu na ogromną liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale również z powodu bardzo niskiej awaryjności. Lekkość, łatwość prowadzenia, dobre osiągi to niezaprzeczalne atuty tego modelu Mazdy. Nie spodziewajmy się za to wysokiego komfortu jazdy, bo MX-5 to dość spartański samochód. Także z tego powodu jest to propozycja dla prawdziwych koneserów.

7/24
Stylizacyjna nijakość i awaryjność na niemal zerowym...

 Toyota Corolla  (1997-2002)

Stylizacyjna nijakość i awaryjność na niemal zerowym poziomie. Taka w największym skrócie jest Corolla XII generacji. Jakość jednej z gwiazd rankingów niezawodności potwierdzają użytkownicy, którzy chwalą bezproblemową eksploatację. Gama silników dostępnych na rynku wtórnym nie rozpieszcza. Mamy benzynową wersję 1.3, albo nieco mocniejszą i nowocześniejszą 1.4 (od 1999 r.). Te ciche i oszczędne jednostki napędowe dobrze spisują się w codziennej eksploatacji.

8/24
Średniak Toyoty już w pierwszym wydaniu dał się poznać jako...

Toyota Avensis I  (1997-2002)

Średniak Toyoty już w pierwszym wydaniu dał się poznać jako samochód, który wyjątkowo rzadko się psuje. Ale Avensis I generacji jest godny polecenia nie tylko z tego względu. Auto nieźle wygląda, jest poprawnie wykończone, świetnie się prowadzi i zapewnia wysoki komfort jazdy. Pod maską bardzo dobrze sprawdza się benzynowy silnik 1.6, dynamiczny i oszczędny. Można też sięgnąć po dwulitrowego turbodiesla, ale trzeba się liczyć z jego głośną, mało przyjemną pracą.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

ŁKS jednak w ekstraklasie. Wielka radość przy al. Unii i w Pałacu Sportowym. Zdjęcia

ŁKS jednak w ekstraklasie. Wielka radość przy al. Unii i w Pałacu Sportowym. Zdjęcia

Monika Mazur-Chrapusta prywatnie. Lubi adrenalinę. ZDJĘCIA, WYWIAD

Monika Mazur-Chrapusta prywatnie. Lubi adrenalinę. ZDJĘCIA, WYWIAD

18. urodziny Manufaktury to także konkursy. Cenne nagrody dla uczestników

18. urodziny Manufaktury to także konkursy. Cenne nagrody dla uczestników

Zobacz również

Monika Mazur-Chrapusta prywatnie. Lubi adrenalinę. ZDJĘCIA, WYWIAD

Monika Mazur-Chrapusta prywatnie. Lubi adrenalinę. ZDJĘCIA, WYWIAD

Manufaktura wczoraj i dziś. Zobaczcie jak wyglądała przed rewitalizacją!

Manufaktura wczoraj i dziś. Zobaczcie jak wyglądała przed rewitalizacją!