18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nie chcą przedłużenia al. Włókniarzy [ZDJĘCIA]

Agnieszka Jasińska
W poniedziałek do szkoły podstawowej na Radogoszczu przyszło kilkaset osób, aby zaprotestować przeciwko przedłużeniu al. Włókniarzy.
W poniedziałek do szkoły podstawowej na Radogoszczu przyszło kilkaset osób, aby zaprotestować przeciwko przedłużeniu al. Włókniarzy. Jakub Pokora
W poniedziałek do szkoły podstawowej na Radogoszczu przyszło kilkaset osób, aby zaprotestować przeciwko przedłużeniu al. Włókniarzy. Aleja ma zostać przedłużona aż do Radogoszcza. Na spotkaniu było bardzo nerwowo.

Podczas konsultacji społecznych zbierano podpisy pod protestem w sprawie al. Włókniarzy. Podpisało się około tysiąca osób. Pismo trafi do urzędu miasta.

Nowy odcinek al. Włókniarzy ma on się zaczynać przy rondzie Biłyka i biec w stronę torów kolejowych przy ul. 11 Listopada. Dalszy fragment nowej trasy prawdopodobnie zostanie poprowadzony wzdłuż torów. Potem al. Włókniarzy przejdzie nad nimi estakadą oraz pod ul. Sianokosy, by w pobliżu granicy miasta połączyć się z planowaną drogą S14.

Kilka koncepcji przebiegu nowej al. Włókniarzy firma Major zaprezentowała łodzianom w połowie grudnia. Wówczas największe obawy budziła planowana likwidacja drogi na ul. Jantarowej oraz bliskie sąsiedztwo nowej trasy z budynkami przy ul. 11 Listopada 5. Budowa al. Włókniarzy zależy od tego, kiedy powstanie trasa S14.

CZYTAJ TEŻ:
* Plan budowy al. Włókniarzy [ZDJĘCIA]
* Łódź: planują budowę al. Włókniarzy [ZOBACZ PROJEKT]
* Śmiertelny wypadek na Włókniarzy [ZDJĘCIA+FILM]

Zapisz się do newslettera

Wideo

Komentarze 44

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
mh
Po co pozwolili na budowę osiedla? A dlaczego mieliby zabraniać? To ty jak kupujesz jakiś grunt/mieszkanie powinieneś sprawdzić go księgach i na planie zagospodarnowania miasta. jak tego nie zrobiłeś to zamiast nazywać władze miasta idiotami powninieneś tak mówić o sobie.
S
Stolar
Jako mieszkaniec na Radogoszczu,jestem przeciwko budowie!
B
Baza
Nie wiecie jaka ta droga potrzebna jest dla tirów, TiRy to krew rozwożąca towary a ta droga będzie aortą która usprawni transport, Ta droga jest konieczna by wreszcie łatwiej móc wjechać do łodzi, zwłaszcza teraz jak są płatne autostrady zaoszczędzi się jadąc przez łódź.
M
Mama
Proponowany projekt drogi uniemorzliwi korzystanie z infrastruktury sklepów, przychodni, szkoły, przedszkola, przez mieszkańców osiedla Liściasta A
t
tm
Przecież zanim ta droga powstanie ruch tranzytowy przez miasto się znacząco zmniejszy. Tiry pojadą A1, bo nikt o zdrowych zmysłach nie będzie się pchał przez miasto jeśli nie ma potrzeby.
?
a ja się pytam gdzie logika postępowania władz. Owszem plany budowy drogi były już dawno, ale po pierwsze nie na tak dużą skalę. A skoro te plany były już dawno to po co powstało osiedle, ba mało tego, że powstało dlaczego pozwolono na rozbudowę do tego stopnia jak teraz wygląda. Kolejna sprawa po co pozwolili na budowę dwóch nowych bloków przy 11-go listopada skoro powrócili do planu budowy drogi, ceny tych mieszkań były normalne i wiem to z pierwszej ręki, więc nikt nie zarzuci, że ludzie wykupywali je po niższej cenie. Abstrahując od ceny, kto przy zdrowych zmysłach kupiłby tam mieszkanie wiedząc, że są plany, żeby te dwa bloki odciąć od wszystkiego, zastanówcie się. Kolejna rzecz po co zakładają teraz ekrany przy włókniarzy skoro przy budowie drogi pewno będą musieli je zdemontować i ostatnia rzecz, po co na rondku powstaje waga dla tirów, skoro mają budować drogę???!!! Niech sobie władze zweryfikują czego naprawdę chcą, bo to wszystko nie ma sensu. Chyba, że zakładają, że za parę lat i tak nikt tam mieszkać nie będzie, bo Łódź i tak staje się wymarłym miastem...
o
oj
Konsultacje zrobili w godz. gdy młodzi pracują.Zamiast obwodnicy będziemy jeżdzić po osiedlach.
o
o.
jak nie budowałeś i nie kupowałeś i nie wiesz o jakiej cenie to się nie wypowiadaj, bo BZDURY łatwo napisać tylko szkoda, że nie mają nic wpólnego z prawdą!!
n
nie
a wiecie dlaczego jest tyle emerytów na zdjęciu?? bo Ci ludzie 20 lat temu pracowali ciężko żeby uzbierać kasę, a po pracy WŁASNYMI RĘKAMI cięzko tyrali, żeby wybudować sobie dom w okolicy, w której będzie można spokojnie na starość sobie żyć w SPOKOJU!!!!!
k
k.
gówno wiecie, nie wiem czy ktokolwiek z was kto pisze te bzdury, że jest za wybudowaniem tej trasy cieszyłby się gdyby wyglądając przez okno ze swojej sypialni patrzyl na tiry, szczerze w ta wątpię!!!! poza tym skoro ta trasa miała powstać już tak dawno temu (zaraz się okaże według niektórych, że w ogóle zanim Łodź stała się miastem) to po diabła dawali pozwolenie na wybudowanie tego osiedla i po co do jasnej ch.... wybudowali dwa nowe bloki koło Ogrodnika. trzeba było zostawić stare bloki, a nie wydawać pozwolenia na budowę osiedla domków, trzeba było zostawić pole, a teraz co? osiedle powstało, a władzom przypomniało się o trasie?! no chyba skecz!!!! ciekawa jestem ile z Was ludzie, którzy tu piszą rzeczywiście tu mieszka... łatwo komuś "pomagać". Pomóżcie sobie i idźcie się leczyć!!! Jakbym chciała mieszkać przy trasie i liczyć tiry to bym sobie zamieszkała gdzie indziej!!!!
x
x
To nie miasto tylko teren podmiejski z budownictwem mieszkaniowym i drobnymi usługami. Strefy przemysłowe i biurowe to strefy przemysłowe i biurowe. W normalnych cywilizowanych krajach nie tnie się osiedli, czy to bloków, domków czy segmentów trasami szybkiego i natężonego ruchu, ale tak jak już wspominałem w Polsce z myśleniem jest nie za dobrze. Zaprośmy specjalistów z zagranicy i z pewnością rozwiążą problem lepiej, nie tylko na najbliższe 2 lata i pod wybory ale mając na uwadze dalszą perspektywę.
k
kierowca
I tak jest w przypadku każdej drogi ! Jak nie ma drogi to żle, a jak chcą budować to jeszcze gorzej !!! jestem mocno przekonany że ci co tak protestują , dawno wiedzieli że ta droga kiedyś powstanie a teraz udają głupków ! [ ale że działeczke taniej się za to kupiło i domek postawiło to jakoś nikt nie wspomina ] . Zawsze tak będzie , że droga komuś nie pasuje i dlatego te drogi powstają w takim tempie !
m
mieszkaniec
Tak na prawdę to będzie zachodnia obwodnica Zgierza przez łódzkie oś. Radogoszcz, a nie żadne przedłużenie Al. Włókniarzy. Al. Włókniarzy dochodzi do ul. Zgierskiej. Ten nowy odcinek będzie miał zupełnie inną nazwę.
Wybudowanie drogi wg tej przestarzałej koncepcji przeniesie jedynie ruch z pomiędzy jednych domów pomiędzy inne domy. Osiedle jako takie nic nie zyska.
Jedynie poprowadzenie drogi poprzez tereny przemysłowe (też jest taka koncepcja, to tylko kilkaset metrów obok) będzie z korzyścią dla osiedla i miasta.
W
Wit
Niektórzy z Państwa zapomnieli, że mieszkają w mieście. Nie można zjeść cukierka i mieć cukierka. Bytność w mieście ma swoje minusy i takim minusem są właśnie ruchliwe ulice. Nie ma więc co stawać okoniem i sprzeciwiać się rozwojowi miejskiej infrastruktury. To jest koszt jaki się ponosi mieszkając "blisko wszystkiego". Można oczywiście się wyprowadzić poza miasto, poza aglomerację - tam minusem znów będzie odległość od wielkomiejskich dóbr. Proponuję więc wybierać.
d
dc , łódź
Zgierska od Helenówka do Ronda jest tak zatłoczona ,że są nawet kłopoty z odbiorem silnego sygnału telewizyjnego z EC - 4. Sygnał jest bardzo silny , bo stacja ma 100 kW , ale ciąg bezustannie ciągnących TIR-ów cały czas zakłóca odbiór (!) Ta projektowana trasa jest ostatnim ratunkiem dla miasta.
Dodaj ogłoszenie