Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

"Nie inwestuj w Łodzi" nowa reklama Łodzi. Nowy spot reklamujący Łódź w telewizjach BBC i CNN [FILM]

Matylda Witkowska
Matylda Witkowska
Spot jest głównym elementów kampanii Łodzi prowadzonej od września 2018 do września 2019 roku.
Spot jest głównym elementów kampanii Łodzi prowadzonej od września 2018 do września 2019 roku.
Promujący inwestowanie w Łodzi spot reklamowy "Don't invest in Lodz" jest pokazywany od 8 do 14 marca w telewizjach BBC i CNN. To kolejny element trwającej rok kampanii promującej potencjał biznesowy i inwestycyjny Łodzi.

30-sekundowy spot wykorzystuje pozornie negatywne hasło "Nie inwestuj w Łodzi". Na spocie pojawił się m.in. dworzec Łódź Fabryczna czy wnętrza Akademii Muzycznej im. G i K. Bacewiczów w Łodzi. Film przygotowała agencja kreatywna bringMore.

Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podkreśla, że przewrotna kampania ma pokazać odbiorcom z zagranicy jak zmieniła się Łódź, a także zaprezentować miasto tym, którzy mogliby tu zainwestować swoje pieniądze.

- To przykre, ale cały czas jest problem ze zlokalizowaniem Łodzi na mapie świata - przyznaje prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

Jak podkreśla Barbara Pczycka z agencji kreatywnej bringMore Łódź w dużych kanałach telewizyjnych musi rywalizować o uwagę odbiorców z innymi światowymi metropoliami. Dlatego, aby zwrócić na uwagę widza wykorzystano pozornie negatywne hasło "Don't invest in Lodzi" czyli "Nie inwestuj w Łodzi"

- Nie inwestuj jest przekazem przewrotnym. Dlatego dopowiadamy: nie iwestuj jeśli chcesz pozostać w tyle - mówi Pczycka.

Spot jest głównym elementów kampanii prowadzonej od września 2018 do września 2019 roku. W jej ramach nakręcono też panoramiczne filmy VR 360 stopni, które można oglądać przez specjalne, zakupione przez miasto gogle, umieszczono reklamy na lotniskach w Monachium czy Amstrdamie, czy wykupiono reklamy w internetowych portalach gospodarczych takich jak Wall Street Journal i Bloomberg.

Kampania kosztuje 3,2 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi ze środków unijnych. Wkład miasta to niecałe 500 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki