30-sekundowy spot wykorzystuje pozornie negatywne hasło "Nie inwestuj w Łodzi". Na spocie pojawił się m.in. dworzec Łódź Fabryczna czy wnętrza Akademii Muzycznej im. G i K. Bacewiczów w Łodzi. Film przygotowała agencja kreatywna bringMore.
Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podkreśla, że przewrotna kampania ma pokazać odbiorcom z zagranicy jak zmieniła się Łódź, a także zaprezentować miasto tym, którzy mogliby tu zainwestować swoje pieniądze.
- To przykre, ale cały czas jest problem ze zlokalizowaniem Łodzi na mapie świata - przyznaje prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.
Jak podkreśla Barbara Pczycka z agencji kreatywnej bringMore Łódź w dużych kanałach telewizyjnych musi rywalizować o uwagę odbiorców z innymi światowymi metropoliami. Dlatego, aby zwrócić na uwagę widza wykorzystano pozornie negatywne hasło "Don't invest in Lodzi" czyli "Nie inwestuj w Łodzi"
- Nie inwestuj jest przekazem przewrotnym. Dlatego dopowiadamy: nie iwestuj jeśli chcesz pozostać w tyle - mówi Pczycka.
Spot jest głównym elementów kampanii prowadzonej od września 2018 do września 2019 roku. W jej ramach nakręcono też panoramiczne filmy VR 360 stopni, które można oglądać przez specjalne, zakupione przez miasto gogle, umieszczono reklamy na lotniskach w Monachium czy Amstrdamie, czy wykupiono reklamy w internetowych portalach gospodarczych takich jak Wall Street Journal i Bloomberg.
Kampania kosztuje 3,2 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi ze środków unijnych. Wkład miasta to niecałe 500 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?