Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowa moda: zaplanuj sobie pogrzeb!

Redakcja
materiały promocyjne
Tego jeszcze nie było. Wchodząca na polski rynek funeralny (usług pogrzebowych) firma Mementis, oferuje nową, dość odważną usługę - planowanie własnego pogrzebu. Ma do tego zachęcić zaskakująca kampania reklamowa, zdecydowanie wykraczająca, poza znaną Polakom, pogrzebową sztampę. Do zaplanowania pogrzebu mają nas skusić szokujące billboardy i zabawny filmik.

- Film reklamowy można już zobaczyć w internecie - zaznacza Magdalena Balica, PR Menager firmy Mementis. - Jest pierwszym z sześciu przygotowanych przez naszą agencje reklamową 2B3 studio. Bilboard na próbę umieściliśmy w warszawskim metrze. Wywołał ogromne zainteresowanie.

Czytaj także:**Szokująca wystawa w Andrychowie: Jezus bawi się Titanikiem?**

Na banerze - zadowolony, szpakowaty mężczyzna z cygarem w zębach siedzi w trumnie otoczony pięknymi kobietami w czerni. "Zaplanuj swój pogrzeb. Ty zdecydujesz, jak Cię zapamiętają".
 Reklama filmowa zaskakuje jeszcze bardziej, ale także pozwala spojrzeć na pogrzeb z przymrużeniem oka. Mementis straszy bowiem zemstą zza grobu. Leżący w trumnie posiniały mężczyzna utyskuje na rodzinę. Jest zły, że zaprosili na pogrzeb Romana, a to kolega którego przecież nienawidził. Jest także zdegustowany stypą, na której podano schabowego, a on jest przecież wegetarianinem! Denerwuje się także, że został pochowany tradycyjnie, a przecież tyle razy im powtarzał, że nie lubi robaków! Zapomnieliście, że istnieje kremacja?! "Nie strasz innych swoim pogrzebem, zaplanuj go sam!" - przestrzega Mementis.

Czytaj także:**Globisz pisze list do premiera. Poseł Platformy posłańcem**

Do kogo skierowana jest nowa usługa? 
- Do grupy ludzi 25 lat i plus - mówi Magdalena Balica. - Mogą do nas przyjść i drobiazgowo zaplanować swój pochówek. Ustalimy czy ma być skremowany czy pochowany tradycyjnie, czy rodzina ma zaprosić konkretne osoby, czy pogrzeb ma być katolicki czy może buddyjski albo obrządku świadków Jehowy. Za nic nie płaci się z góry. Nasz klient może wykupić polisę ubezpieczeniową na pogrzeb. To bardzo tania usługa, a sprawi, że uroczystość zostanie sfinansowana po naszej śmierci.

Ogólnopolska firma Mementis postanowiła przenieść na polski grunt - amerykański zwyczaj. W USA z planowania pogrzebu korzysta 60 procent społeczeństwa. Firma chce dotrzeć ze swymi usługami do osób szukających informacji w internecie. Oferuje usługi w niemal wszystkich dużych miastach. 



Anna Agaciak

Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Ostry seks w Krakowie: szpital i więzienie
Sportowetempo.pl. Najlepszy serwis sportowy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo

Materiał oryginalny: Nowa moda: zaplanuj sobie pogrzeb! - Gazeta Krakowska

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki