18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowe Biuro Obsługi Klienta MPK Łódź [ZDJĘCIA]

Agnieszka Magnuszewska
Pasażerowie MPK, którzy chcą wyrobić migawkę lub zapłacić mandat nie załatwią już tych spraw w punkcie przy ul. Narutowicza 77. Biuro Obsługi Klienta zostało przeniesione do siedziby MPK przy ul. Tramwajowej 6. Budynek przy ul. Narutowicza w większej części ma być wynajmowany.

Na stworzenie nowego BOK tuż przy wejściu głównym do siedziby MPK przewoźnik wydał około 50-60 tys. zł.

- Liczymy, że koszt ten zwróci nam się w ciągu roku, dzięki wynajmowaniu sporej części budynku przy ul. Narutowicza 77. Zostanie tam tylko nadzór ruchu i kontrolerzy - mówi Zbigniew Papierski, prezes MPK. - A naszą siedzibę przy Tramwajowej musimy opuścić nie wcześniej niż za dwa lata.

Pasażerowie MPK mają do dyspozycji cztery stanowiska. Na trzech z nich sprzedawane są bilety i doładowywane migawki, a na czwartym można opłacić mandat. Jeżeli pasażer ma wątpliwości co do nałożonej kary, to powinien pójść do pokoju odwołań.

- Kilkadziesiąt osób dziennie odwołuje się od nałożonej kary, głównie od opłaty manipulacyjnej, którą pobieramy gdy pasażer zapomni migawki - mówi Grzegorz Jacoń z biura obsługi klienta.

Jeżeli rozwiązanie zaproponowane w pokoju odwołań nie będzie satysfakcjonujące pasażer może spróbować przekonać do swoich racji kierownika działu obsługi klienta, którego pokój jest tuż za kasami.

Jednak MPK nie przewiduje pobłażliwości dla gapowiczów, bo gdyby nie straty (około 20 mln zł w ciągu roku), na jakie narażają MPK, przewoźnik mógłby kupić 20 autobusów. Dlatego MPK kładzie nacisk na windykacje, ale też chce zwiększyć dostęp do biletów.

- Prowadzimy rozmowy z siecią sklepów Żabka, które są otwarte do godz. 22 lub 23, by we wszystkich jej punktach sprzedawano bilety. Poza tym chcemy przywrócić okazjonalnie funkcję konduktora. Sprzedawałby on bilety w tramwajach i autobusach po zakończeniu imprez masowych, bo wieczorem trudno jest je zakupić - podkreśla Zbigniew Papierski.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Nowe Biuro Obsługi Klienta MPK Łódź [ZDJĘCIA] - Dziennik Łódzki

Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki