- Sukcesja ma być nie tylko miejscem robienia zakupów, ale przede wszystkim spędzania wolnego czasu, z licznymi udogodnieniami dla rodzin z dziećmi - zaznacza Ewa Samsel, rzecznik centrum. - Na trzech poziomach galerii handlowej będzie działać 170 sklepów i punktów usługowych oraz food court z restauracjami i kawiarniami.
Wiadomo też, że w Sukcesji będzie działać kino Helios, które ma składać się z dziewięciu sal z 2150 miejscami. Wśród nich znajdą się też sale do projekcji 3D. Ofertę uzupełniają: klub fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym, park rozrywki z torem kręglarskim i bilardem, ścianka wspinaczkowa i plac zabaw dla dzieci z profesjonalną opieką.
Inwestor, czyli Fabryka Biznesu, nie zdradza, w jakich sklepach będziemy robić zakupy w Sukcesji. Wiadomo jedynie, że część z nich mają stanowić marki, których jeszcze nie ma w Łodzi. W centrum mają działać ekskluzywne sklepy i codzienne marki.
Przy Sukcesji znajdzie się dwupoziomowy parking na ponad tysiąc aut. Główne wejście zaplanowano przy przystankach tramwajowych i autobusowych, drugie natomiast naprzeciwko Centrum Konferencyjno-Wystawienniczego MTŁ. Frontowa elewacja będzie wzorowana na łódzkich fabrykach z przełomu XIX i XX wieku.
Budynek ma spełniać surowe wymogi ekologiczne - zgodne z certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREAM. W sumie zastosowanych będzie kilkaset rozwiązań ekologicznych, takich jak: oświetlenie ledowe, pompy ciepła, zielony dach, podlewany magazynową wodą deszczową. Przy wejściu zaplanowano parking dla rowerów, w środku multimedialny kiosk z rozkładem jazdy MPK. Kontrolerzy ocenią też, czy dostawy odbywają się z poszanowaniem stosunków dobrosąsiedzkich.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?