Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowe pomysły na Falę: nocne kino i piwne imprezy

Matylda Witkowska
Aquapark Fala chce zarabiać na sprzedaży posiłków z dowozem
Aquapark Fala chce zarabiać na sprzedaży posiłków z dowozem Jakub Pokora
Nocne kino w barze aquaparku, piwne imprezy dla żeglarzy i obiady z dostawą do domu - to nowe pomysły prezesa Fali na wykorzystanie baru. Od ubiegłej soboty jest on prowadzony przez sam Aquapark.

Z końcem października wygasła umowa z prywatnym dzierżawcą. Od 5 listopada bar Fala prowadzi aquapark we własnym zakresie. Zatrudnił w tym celu siedem osób.

- Już widzimy, że obroty nam wzrosły - mówi Bartosz Rola, prezes Aquaparku Fala. W nieco poszerzonym menu są m.in. pizze (od 11,90 zł), makarony (13,90 i 14,90 zł), hamburgery (3,90 zł), frytki, sałatki oraz ciasta.

CZYTAJ TEŻ: Nowy właściciel baru w Aquaparku Fala

Ale to nie koniec zmian. W barze Aquaparku najpóźniej w na początku przyszłego roku pojawić ma się ekran z rzutnikiem.

- Chcemy organizować imprezy kulturalne, na przykład noce filmowe oraz spotkania z ciekawymi ludźmi takimi jak Piotr Pustelnik - wyjaśnia prezes. Chce też wystąpić o zmianę uchwały rady miejskiej nie pozwalającej na sprzedaż w aquaparku alkoholu.

- Nie wyobrażam sobie organizowania imprezy żeglarskiej bez piwa - wyjaśnia prezes Bartosz Rola.

Jednocześnie od 1 grudnia tzw. poranne pływanie odbywać się będzie częściej, bo w cztery dni w tygodniu od wtorku do piątku. Godzina porannego pływania kosztuje 8 zł. Jeśli będą chętni, może być także uruchomione w weekend.

W tym roku nie będzie natomiast większych inwestycji, takich jak planowany wodny plac zabaw dla dzieci.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki