6 listopada 2013 r. - kolejny dzień utrudnień, karetki stoją w korkach
W listopadzie prace szły pełną parą. Tymczasem w mieście trwał paraliż komunikacyjny. Korki były tak potężne, że karetki miały problem z przejechaniem przez zapchane ulice, a zespoły ratownictwa medycznego docierają do chorych z opóźnieniem. - Wyciśniemy, co się da, jeśli chodzi o przepustowość ulic - zapewniał wówczas Radosław Stępień, wiceprezydent Łodzi. CZYTAJ
19 listopada 2013 - firma Mosty dostała pozwolenie na budowę
Firma Mosty Łódź uzyskała pozwolenie na budowę trasy W-Z. Nie było już formalnie żadnych przeszkód, by rozpocząć stawianie ścian szczelinowych tunelu w centrum miasta. CZYTAJ
29 listopada 2013 r. - rozpoczęła się budowa ścian szczelinowych
Minęło 10 dni od wydania pozwolenia, a na trasie W-Z rozpoczęła się budowa ścian szczelinowych. CZYTAJ
20 listopada 2013 r. - Łódź pierwsza w Polsce wyznacza tymczasowe pasy rowerowe
Przy okazji budowy trasy W-Z, Łódź została pionierem wśród polskich miast w dziedzinie wprowadzania rozwiązań drogowych dla rowerzystów. - Nawet zwykłych pasów dla rowerów jest w Polsce bardzo mało, tymczasowych do tej pory jeszcze nikt nie wyznaczał - mówił Dziennikowi Łódzkiemu Daniel Chojnacki, oficer rowerowy z Wrocławia. CZYTAJ