Program jest realizowany w: Rzeszowie, Zgierzu, Łodzi, Białymstoku, Przemyślu, Pruszkowie, Legionowie, Konstancinie Jeziornej, Lublinie, Radomiu oraz Kielcach. Zadaniem ambasadorów jakości jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na obsługę. Udzielają podstawowych informacji i pomagają wybrać i wypełnić właściwy dokument.
- Ciągle zmieniamy się dla klienta, aby spełniać jego oczekiwania - mówi Alicja Radziejewska, wiceprezes PGE Obrót SA. - Przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że klienci życzą sobie, aby w naszych BOK-ach była osoba, która pomoże im zaraz po wejściu do biura.
Pani Magdalena bardzo często rozwiewa wątpliwości, związane z nadpłatą na rachunkach za prąd. - Możliwości są dwie: wypłata tych pieniędzy i standardowe regulowanie kolejnych rachunków lub zaliczenie tych pieniędzy na poczet kolejnych wpłat - mówi ambasadorka jakości.
- Część klientów chciałaby i wypłacić nadwyżkę i nie płacić kolejnych rachunków, ale takiej możliwości nie ma. W przypadku większych kwot radzę, by odebrać pieniądze, a mniejsze lepiej chyba zostawić na kolejne rachunki.
Z pracy pani Magdaleny zadowolona jest Barbara Jagła, doradca klienta w BOK przy alei Kościuszki w Łodzi. - Pomaga nam w przygotowaniu klientów, do stanowisk podchodzą z wypełnionymi dokumentami, a to skraca czas obsługi - podkreśla Barbara Jagła.
Praca ambasadorów jakości jest pozytywnie oceniana przez klientów. Janina Kowalska ze Zgierza wybrała się do tamtejszego biura, gdyż kupiła dom i musiała załatwić związane z tym formalności. Pani Janina obawiała się komplikacji i dlatego zwlekała z wizytą z BOK. Po spotkaniu z ambasadorką jakości jest przekonana, że nie było się czego bać.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?