Zespół występujący w tym sezonie pod firmą Language School Pabianice chce po raz trzeci z rzędu wygrać pierwszą ligę i wreszcie, po trzech latach, tym razem już skutecznie powrócić do ekstraklasy. W sobotę (godz. 18) pabianiczanki spotkają się w meczu na szczycie w Rzeszowie z AZS.
Podopieczne trener Edyty Koryzny i współpracującej z nią Sylwii Wlaźlak wyróżniają się na pierwszoligowych parkietach nie tylko dobrą grą, ale i urodą. Dostrzegła to łódzka agencja reklamowa "Niceday" Grzegorza Gruszeckiego, ojca byłego koszykarza ŁKS Karola, która przygotowała miłą niespodziankę.
Kibice będą mogli odliczać dni dzielące ich drużynę od upragnionego awansu w efektownym kalendarzu, w którym każdy miesiąc firmują swoim wdziękiem poszczególne zawodniczki i trener Edyta Koryzna. Widać, że koszykówka jest dyscypliną sportową, która podkreśla kobiecość, a wysoki poziom sportowy idzie w parze z urodą.
CZYTAJ TEŻ: Zobacz półnagich rugbystów Budowlanych [ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?