12 września wystartowała ogólnopolska kampania promująca mięso drobiowe. Spot "Ciesz się zdrowiem i smakiem - wybieraj drób" będzie można zobaczyć w kilku stacjach telewizyjnych. Twarzą kampanii została aktorka Anna Przybylska.
Wraz z aktorką na planie pojawił się jej życiowy partner Jarosław Bieniuk, piłkarz Widzewa. Obrońca klubu z al. Piłsudskiego dzielnie radzi sobie w kuchni przygotowując obiad, co potwierdza wypowiadając swoją kwestię podczas posiłku: "świetnie mi ten kurczak wyszedł".
Inicjatorem kampanii jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Spot pojawi się w telewizji i internecie w 15- i 30-sekundowych odsłonach. Budżet na kampanię wynosi 3 mln zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!