reklama

PKO Bank Polski udostępnia aplikację w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości

Maciej Badowski AIP

Wideo

Zobacz galerię (0 zdjęć)
Nowatorska aplikacja to element nowoczesnej i kompleksowej edukacji ekonomicznej dla dzieci realizowanej przez PKO Bank Polski.

PKO Bank Polski jest liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych opartej na rozwiązaniach najnowszej generacji, skutecznej metodologii i innowacyjnych produktach. Teraz do listy dołącza nowatorska aplikacja Brawo Bank AR w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (AR).

PKO BP jest jednym z nielicznych banków w kraju, który od lat prowadzi edukację finansową dla najmłodszych w wieku 5-13 lat, zarówno poprzez kompleksowe produkty – jak PKO Junior czy Szkolne Kasy Oszczędności, nowoczesne narzędzia, jak i aktywne działania komunikacyjne.

Aby przybliżyć dzieciom świat finansów już od najmłodszych lat, Bank wydaje kwartalnik „Brawo Bank” obecny na rynku w trzech odsłonach: papierowej, elektronicznej oraz mobilnej. Realizując ideę „uczyć bawiąc”, bogato ilustrowana publikacja, oprócz przygód bohaterów – rodzeństwa Kasi i Kuby, gier oraz zabaw, zawiera wiele materiałów edukacyjnych, interaktywnych czy aktywizujących konkursów.

Teraz, dzięki możliwościom jakie daje technologia AR czytelnicy „Brawo Banku” uzyskują dostęp do dodatkowych treści, m.in. artykułów oraz gier i łamigłówek w trójwymiarowej odsłonie. Wystarczy na mobilnym urządzeniu zainstalować bezpłatną aplikację Brawo Bank AR i podczas przeglądania drukowanej wersji magazynu przyłożyć ją do odpowiedniej strony, by zobaczyć więcej. I tak na przykład na ekranie smartfona przyłożonego do rysunku Kasi możemy zobaczyć bohaterkę w ruchu – jadącą na hulajnodze i usłyszeć jej głos, jak zadaje kolejną zagadkę.

- Urządzenia elektroniczne w rękach dzieci to już codzienność i cieszy fakt, że coraz częściej są one wykorzystywane do zainteresowania ich nauką. Dlatego PKO Bank Polski, jako lider nowoczesnych rozwiązań, wyprzedzając innych, wprowadza aplikację z wykorzystaniem technologii Rozszerzonej Rzeczywistości Brawo Bank AR. Atrakcyjna, nowatorska i skuteczna – tak wygląda edukacja finansowa najmłodszych w wydaniu PKO Banku Polskiego – podkreśla Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.

Rozszerzona Rzeczywistość (ang. Augmented Reality) to system za pomocą którego mogą łączyć się wymiary – rzeczywisty z wirtualnym tworząc nową jakość w interaktywnym czasie. AR jest wykorzystywana w różnych obszarach nauki i biznesu, np. w branży szkoleniowej, medycznej, czy lotniczej. Coraz częściej jest stosowana w edukacji, jako element wielu kursów. Niezaprzeczalną korzyścią AR jest uatrakcyjnienie przekazu i zachęcenie do zainteresowania tematem, co w przypadku edukacji finansowej dzieci jest nieocenionym wsparciem.

Materiał oryginalny: PKO Bank Polski udostępnia aplikację w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

P
Piotr

Szkoda, że tej książeczki nie można dostać dzisiaj w oddziałach - specjalnie poszedłem do jednego z większych w Poznaniu:(

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3