Dziennik Łódzki

    Małgorzata Rosołowska-Pomorska

    Właścicielka Fabryki Rajstop Adrian - obchodząca w ub. roku jubileusz 30-lecia Fabryka Rajstop Adrian, zajmuje niekwestionowaną pozycję lidera w swojej branży w Polsce.

    Małgorzata Rosołowska-Pomorska jest autorką niekonwencjonalnych i odważnych kampanii marketingowych pod hasłem „Adrian kocha wszystkie kobiety” . Pomysły te spotkają się z bardzo dobrym przyjęciem zarówno kontrahentów, jak i klientów Adriana. Pierwszym tego typu nietypowym działaniem była społeczna kampania z wokalistką Moniką Kuszyńską, która po wypadku samochodowym w 2006 r. porusza się na wózku inwalidzkim. Wizerunek artystki na wózku, eksponującej nogi w rajstopach Adriana był szeroko komentowany. – Byliśmy pierwszą firmą w Polsce, która głośno mówiła, że osoby niepełnosprawne nie tylko mogą uczestniczyć w kampaniach promocyjnych, ale że są takimi samymi konsumentami, jak w pełni sprawne osoby. Dzięki temu sukcesowi firma umocniła swój wizerunek, jako marki wrażliwej społecznie i postanowiła przełamywać kolejne stereotypy dotyczące osób wykluczanych. Produkty firmy prezentowały m.in. modelki o pełnej figurze, odbiegające od lansowanego kanonu urody, pacjentka po mastektomii (kampania „Uwierz! Rak. To się leczy”), czy grono dojrzałych aktorek w pomysłowej kampanii „Klimakterium… i już” (to jednocześnie tytuł promowanego w ten sposób komediowego musicalu teatralnego). Kolejną „kontrowersyjną” ambasadorką Adriana, jest modelka Ilona Felicjańska, która nie ukrywając swoich niedawnych problemów związanych z nadużywaniem alkoholu, sama wystąpiła z inicjatywą zaangażowania się w kampanii Adriana pod hasłem „Uzależniona, ale nie gorsza”. – Pokazujemy, że każdy zasługuje na doświadczanie takich samych pozytywnych wartości, co reszta społeczeństwa, bez względu na to z jakimi słabościami musi się w życiu zmierzyć.

    Małgorzata Rosołowska-Pomorska

    1 Miejsce

    Głosowanie zakończone!

    117150 głosów

    Ostatnie plebiscyty

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo