Gdyby Polska była postacią z gry, a nasz kraj samą grą...
Przy użyciu dwóch narzędzi opartych na sztucznej inteligencji zaprojektowaliśmy gry, w których Polska mogłaby być postacią z gry. Sprawdźcie efekty.
Tytuł: "Imperium Polskie: Walka o Europę" – gra o Polsce
Gatunek: Strategiczna gra czasu rzeczywistego
Klimat: Historyczny
Opis: Gra strategiczna, w której gracze mogliby wcielić się w postać wodza polskiego imperium w średniowieczu lub okresie powstania Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Gracze musieliby zarządzać dyplomacją, prowadzić wojny i rozwijać swoje terytoria w Europie.
Tytuł: "Cienie Sarmacji: Przebudzenie" – gra o Polsce
Gatunek: Gra fabularna
Klimat: Dark fantasy
Opis: Gracz wciela się w postać bohatera w mrocznym świecie inspirowanym polską mitologią i historią. Podążając przez pełne niebezpieczeństw krajobrazy, musiałby stawić czoła mrocznym potworom, odkryć tajemnice dawnych zaklęć i ocalić krainę od zguby.
Tytuł: "Polska 2077: Krew i Stal" – gra o Polsce
Gatunek: Strzelanka pierwszoosobowa
Klimat: Science fiction
Opis: Gra osadzona w futurystycznym świecie, w którym Polska przekształciła się w potężną siłę militarną. Gracz jako członek specjalnej jednostki musiałby walczyć z wrogimi hordami robotów, odkrywać spiski i przywracać porządek w postapokaliptycznej Polsce.