Polska Moc Biznesu. Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska: Dzisiaj marka to zbiór wartości | WIDEO

Akcja specjalna Polska Moc Biznesu
Kongres Polska Moc Biznesu: branża IT. Czy marka to nadal jedynie logo i dobry produkt? Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska przekonuje, że preferencje konsumentów bardzo się zmieniły w ostatnich latach. - Dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości – tłumaczy.

- Korelacja między marką a zrównoważonym rozwojem jest bardzo duża. Dzisiaj marka to nie opakowanie, logo, ani nawet nie produkt, czy usługa. Dzisiaj marka to zbiór wartości i tak należy na nią patrzeć – przekonuje Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska.

Dodaje, że dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości.

– Jest to dla nich drugie kryterium wyboru jeśli chodzi o markę i o zakupy – mówi.

ZOBACZ TEŻ:
Polska Moc Biznesu: Ewa Jankowska (Tauron): Węgla nie zabraknie i jest dobrej jakości | WIDEO

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie