- Ja, tłumok komunikacyjny, nie wiedziałem jak dojechać do celu. Motorniczy wszystko mi wytłumaczył i sprzedał odpowiedni bilet. Jestem na tak - to jedna z pochwał wysłanych do MPK przez sms.
Pasażerowie częściej korzystający z komunikacji miejskiej też potrafią docenić prowadzących. Panie dziękują za pomoc przy wniesieniu wózka do autobusu i za ratunek w awaryjnych sytuacjach.- Biegłam do tramwaju w szpilkach i upadłam. Motorniczy pomógł mi wstać i wejść do składu - wyraża wdzięczność jedna z łodzianek.
Niektórzy pasażerowie są też zachwyceni techniką jazdy pracowników MPK. - Opinie negatywne są zwykle krótkie i trudne do zweryfikowania, jak wypowiedź: "Był niemiły" - mówi Bogumił Makowski, rzecznik łódzkiego MPK. Negatywne opinie dotyczą też niepunktualności a nawet porysowanych szyb.
Czytaj też: Windykatorzy będa ścigać gapowiczów MPK
Smsy, podobnie jak maile, brane są pod uwagę podczas typowania kandydatur do konkursu Najlepszego Prowadzący Roku. Co miesiąc wybierany jest jeden pracownik na każdej zajezdni.
Pierwszym laureatem konkursu był motorniczy, który uratował łodziankę. Udzielił jej fachowej pierwszej pomocy i rozpoznał, że omdlenie jest początkiem udaru mózgu.
- Do osób, które głosowały w ciągu danego miesiąca, automat wysyła pytanie konkursowe dotyczące MPK. 20 osób, które najszybciej odpowiedzą, otrzymują migawki - mówi Bogumił Makowski. - To właśnie na ich zakup przekazujemy zyski z smsów. W smsie trzeba wpisać numer służbowy prowadzącego umieszczony na kabinie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?