Premiera piątej edycji kalendarza TOYA

Artykuł sponsorowany
w czwartek 12 grudnia 2019 odbyła się premiera piątej edycji kalendarza TOYA „Kochamy Łódź”, którego tematem przewodnim jest Łódź rowerowa, a każde z 12 zdjęć pokazuje, w jaki sposób można korzystać z przestrzeni miasta na rowerze.

Gościem specjalnym premiery był Jan Kudra – polski kolarz szosowy, wielokrotny mistrz Polski, olimpijczyk z Tokio (1964), dwukrotny zwycięzca Tour de Pologne odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi i Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski. Pan Jan jest jednym z bohaterów kalendarza.

Poniżej znajduje się kilka cytatów z tego wydarzenia, galeria zdjęć z jego przebiegu oraz prace wykorzystane w kalendarzu.

•Relacja foto z wydarzenia: https://tinyurl.com/wmxgzux.

•Zdjęcia, które znalazły się w kalendarzu: https://tinyurl.com/wkx66uo.

•Post na Facebooku TOYA: https://tinyurl.com/tkhbrzs.

Jan Kudra powiedział: „Cieszę się, że zostałem zaproszony do udziału przy powstawaniu tego kalendarza. Promocja kolarstwa to bardzo ważna kwestia. Powstają nowe ścieżki rowerowe, dzięki którym coraz łatwiej możemy poruszać się rowerem. Może dzięki nim i działaniom takim jak kalendarz, kolejne pokolenia chociaż na chwile oderwą wzrok od monitorów różnych urządzeń i będą spędzać czas jeżdżąc na rowerze”.

Andrzej Pasowski, dyrektor marketingu TOYA, powiedział: „To już piąta edycja naszego kalendarza, w którym staramy się przekazać nasze spojrzenie na Łódź. Tym razem tematem przewodnim jest Łódź rowerowa. Kalendarz przygotowaliśmy w ramach własnych zasobów, wymagało to sporo pracy, ale efekt jest bardzo ciekawy. Koniec roku jest także dobrym momentem na podsumowanie. Nasza firma cały czas rozwija się zarówno pod względem usług, jak i zasięgu. Uruchomiliśmy w tym roku usługę internetową o prędkości 1 GB/s, a od wczoraj sprzedajemy także telewizję w najwyższej jakości 4K. Terytorialnie nasz zasięg powiększył się o Zgierz, budujemy także sieć w pięciu podłódzkich powiatach”.

Łukasz Myszka, PR Manager TOYA, powiedział: „W tym roku nasza firma zaangażowała się w działania proekologiczne i promujące zdrowy tryb życia. Projekt zyskał nawet nazwę "TOYA Eco Machine". Jednym z jego elementów było zachęcanie pracowników do jazdy na rowerze, w tym do przejazdów do pracy. Rozpoczęliśmy współpracę z aplikacją Activy, dzięki której nasi pracownicy mogli zbierać za przejechane kilometry punkty oraz nagrody. Nasz zarząd zdecydował się także przekazać sporą kwotę na cele charytatywne, w zależności od tego jak duży dystans przejadą pracownicy. Nie mogło być zatem inaczej, rowerowa tematyka kalendarza była dla nas naturalna. 12 zdjęć pokazuje Łódź, jako miejsce, w którym rower czuje się wspaniale. Każda fotografia ukazuje rowerową Łódź z innej perspektywy. Jedni traktują rower jako środek transportu, inni jako przyjemność, a jeszcze inni jako sport. Chcieliśmy pokazać uniwersalność roweru i Łodzi w jednym. Myślę że to zadanie nam się udało. Na przyszły rok planujemy kolejne rowerowe i ekologiczne aktywności”.

W razie pytań uprzejmie proszę kontaktować się z Panem Łukaszem Myszką, który pozostaje do Państwa dyspozycji odnośnie Kalendarza, wczorajszego spotkania oraz wszelkich opisanych powyżej kwestii: Łukasz Myszka, PR Manager Grupy TOYA, tel. 502 703 909, e-mail: [email protected].

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki