Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Problemy z InPost. Mieszkaniec Białej narzeka, że listonosz przynosi przesyłki po terminie

Alicja Zboińska
"Wszyscy pracownicy InPost przechodzą szkolenia z zakresu sposobu doręczania przesyłek" - głosi stanowisko InPostu
"Wszyscy pracownicy InPost przechodzą szkolenia z zakresu sposobu doręczania przesyłek" - głosi stanowisko InPostu Grzegorz Gałasiński
Przybywa skarg na doręczycieli firmy InPost. Do zastrzeżeń mieszkańców Mileszek przyłączył się mieszkaniec Białej w powiecie zgierskim.

Mieszkańcy Mileszek skarżą się, że od dłuższego czasu nie wiedzą, kiedy otrzymają listy i rachunki.

Doręczyciel - jak wynika z ich relacji - pojawia się tam bowiem co kilka tygodni, a mieszkańcy muszą płacić odsetki od zbyt późno opłaconych rachunków. Zdarza się, że rachunki docierają już po terminie płatności. Firma InPost zbadała sprawę, potwierdziła nieprawidłowości i obiecała, że korespondencja będzie tam dostarczana co dwa dni.

- Niewiele lepiej jest w moim przypadku - mówi Andrzej Śliwiński. - Prenumeruję czasopismo motoryzacyjne "Top Gear", które dostaję od kilku do kilkunastu dni po ukazaniu się go w sprzedaży. Miałem też duże problemy z wezwaniem na komisję ds. orzekania o niepełnosprawności. Mało brakowało, a nie poszedłbym na komisję, tak późno dostałem wezwanie. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu przyniesiono je w niedzielne popołudnie, a stawić miałem się następnego dnia rano. Tymczasem takie wezwanie powinienem dostać dwa tygodnie przed terminem. Ta firma jest nieodpowiedzialna - mówi nasz Czytelnik z miejscowości Biała koło Zgierza.

Pracownicy działu obsługi klienta w firmie InPost zapewniają natomiast, że rejon miejscowości Biała jest obsługiwany systematycznie.

"Doręczyciel dostarcza korespondencję na tym terenie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem gwarantującym płynny obrót przesyłek" - głosi stanowisko działu.

W dziale obsługi klienta uznano również, że nie ma możliwości, by korespondencja została dostarczona w niedzielę, ponieważ doręczyciele nie pracują w niedziele, a przesyłki są doręczane od poniedziałku do piątku od godziny 7 do 21.

"Zapewniamy, że naszym dążeniem jako dostawcy usług pocztowych jest rozwijanie kompetencji pracowników ze szczególnym naciskiem na kwestie satysfakcjonującej obsługi klienta, jak i odpowiedzialności za powierzone przesyłki" - zaznacza dział obsługi klienta InPost. "Pragniemy podkreślić, że wszyscy pracownicy InPost przechodzą odpowiednie szkolenia z zakresu sposobu doręczania przesyłek oraz dokładają wszelkich starań, aby dotrzymać określonych procedur. Firma InPost stawia na wzrost efektywności dostarczanej korespondencji oraz na bezpośrednie dotarcie do adresatów".

Osoby, które mają zastrzeżenia do pracy doręczycieli tej firmy, mogą kontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem 801 400 100 lub wysłać wiadomość pod adresem e-mail-owym: [email protected].

Paczka wybuchła w rękach pracownika poczty. "W środku były naboje do gaśnic". Źródło: TVN24/X-news

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki