Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Produkująca kolekcjonerskie plakaty firma Displate już pracuje w Łodzi

Dariusz Pawłowski
Dariusz Pawłowski
Filmowe plakaty firmy Displate będą powstawać w Łodzi. Firma właśnie otworzyła tutaj swoje nowe centrum produkcyjne i dystrybucyjne oraz studio designu.

Założona przez trzech Polaków firma Displate stała się obecnie globalną marką. Przedsiębiorstwo produkuje unikatowe, metalowe plakaty dla miłośników gier wideo, filmowych uniwersów, komiksów i serial, prezentujące produkcje Disneya, Marvela, Warner Bros., DC Comics czy Netfliksa. W ubiegłym roku firma świętowała sprzedaż 8-milionowego plakatu.

Swoją nową fabrykę i centrum dystrybucyjne Displate otworzył w obiekcie przy ul. Duńskiej. Na powierzchni ponad 13,5 tys. mkw pracę rozpoczęły zaawansowane urządzenia do obróbki metalu oraz indywidualnie zaprojektowane drukarki, które polska firma wykorzystuje m.in. przy tworzeniu plakatów 3D i wydruków pigmentowych na metalu. Do Łodzi przeniesie się także studio designu firmy.

- Wybraliśmy Łódź między innymi ze względu na jej centralne położenie, dzięki któremu plakaty będą mogły szybko znaleźć swoje miejsce na ścianach kolekcjonerów z całego świata. W ten sposób nowo otwarty obiekt pomoże odciążyć nasz pierwszy hub w podwarszawskich Markach - wyjaśnia Mateusz Godala, CEO Displate.

Otwarciu fabryki towarzyszyła prezentacja plakatu stworzonego specjalnie dla Łodzi, projektu Justyny Olejniczak, graficzki i projektantki pracującej w Displate.

Displate

To polski producent unikatowych metalowych plakatów powstających m.in. we współpracy z licencjodawcami, takimi jak Disney, Marvel, DC Comics, Netflix, HBO, Warner Bros. czy NASA. Łącznie w ofercie Displate znajduje się dziś ponad 1,5 miliona wzorów i blisko 150 licencji, a swoje prace na metalowym płótnie sprzedaje już ponad 40 tys. artystów, grafików i projektantów.

W 2022 roku firma sprzedała swój 8-milionowy plakat. Autorskie wzory, licencjonowane kolekcje i limitowane edycje Displate powstają w fabrykach w Markach i Łodzi, skąd trafiają dziś przede wszystkim do klientów z USA, Kanady, Francji, Niemiec i Australii.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki