Drożyzna dotyka każdego z nas.
Lidl Polska podpisał również umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym – już po raz szósty – przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny. Dzięki temu klienci Lidla, będący posiadaczami karty, mogą korzystać z rabatu 10 proc. oraz dodatkowych stałych promocji na 7 grup asortymentowych.
Dodatkowo uruchomiony został kalendarz promocji, a nowe akcje prowadzone mają być co najmniej do końca listopada 2022 r.
Od 4 lat w super- i hipermarketach Carrefoura działa program „STOP Marnowaniu Żywności” w ramach, którego dostępne są specjalne strefy z produktami suchymi jaki i świeżymi, gdzie klienci mogą znaleźć towary mające krótki termin ważności w cenach obniżonych do 90%. Zakup produktów w tych sekcjach, to sposób na znaczną oszczędność pieniędzy, a jednocześnie realny działanie zapobiegające wyrzucaniu jedzenia.
Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadził możliwość zakupu produktów na wagę do własnych opakowań klientów. Pozwala to nie tylko na eliminację ilości opakowań plastikowych, ale także na zakup produktów w dowolnej wybranej przez klienta ilości, co dodatkowo wspiera przeciwdziałanie marnowaniu jedzenia.
Inflacja szaleje, a ceny rosną, także produktów spożywczych.