Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocyjny sukces The Look Of The Year

Joanna Barczykowska
Gala finałowa odbyła się w ASP
Gala finałowa odbyła się w ASP Maciej Stanik
Konkurs na top modelkę The Look Of The Year, który od trzech lat organizowany jest w Łodzi, okazał się promocyjnym sukcesem. Jego wartość reklamowa wzrosła w tym roku dwukrotnie. Z raportu przedstawionego przez organizatorów, Agencję Impresaryjną Igo-Art, radnym z komisji promocji wynika, że ekwiwalent reklamowy tegorocznej imprezy to prawie 10 mln zł.

- Zamówiliśmy monitoring mediów, żeby mieć dokładne informacje na temat wartości promocyjnej imprezy. W porównaniu z zeszłoroczną edycją, ta wartość wzrosła dwukrotnie. W dużej mierze jest to zasługa transmisji telewizyjnej w TVP 2. The Look Of The Year jest bowiem pierwszą imprezą modową, która była transmitowana w telewizji. W swoim paśmie osiągnęliśmy trzecie miejsce. W transmisji udało nam się wypromować nie tylko markę konkursu, ale również Łódź - miejsca związane z tradycją włókienniczą i współczesnym designem, modą i turystyką np. Centralne Muzeum Włókiennictwa, Off Piotrkowska czy hotel Double Tree by Hilton. Mamy zapewnienie ze strony telewizji, że jest zainteresowana kolejnymi edycjami. To świadczy o wysokiej jakości i wartości wydarzenia oraz o jego szybkim rozwoju - mówi Jagoda Włodarczyk, prezes biura The Look Of The Year w Łodzi.

The Look Of The Year to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs na najlepszą modelkę. W tym roku gala finałowa odbyła się w Centrum Promocji Mody ASP. Finalistki zaprezentowały się w kolekcjach najlepszych polskich projektantów: Macieja Zienia, BOHOBOCO i duetu Paprocki&Brzozowski. The Look Of The Year jest jednak czymś więcej niż tylko konkursem.

- Zależy nam na bardzo modowym charakterze tej imprezy, stąd nazwiska projektantów z najwyższej półki - taka stawka projektantów na jednej imprezie to ogromny prestiż i sukces The Look of The Year. Konkurs modowo promuje także organizacja wydarzeń towarzyszących: wystawy prac studentów Wydziału Wzornictwa PŁ w Off Piotrkowska oraz pokazy młodych projektantów Premiere Runway w Białej Fabryce. Chcemy też rozwijać ten konkurs w całej Polsce. Już zgłosiło się do nas kilku organizatorów regionalnych. Finał oczywiście byłby w Łodzi, bo zależy nam na promowaniu tego miasta, dlatego też będziemy się starać o większe dofinansowanie z budżetu Łodzi. Radni komisji promocji są zainteresowani podpisaniem wieloletniej umowy z konkursem na organizację wydarzenia w Łodzi - mówi Włodarczyk.

W tym roku zorganizowanie konkursu z transmisją telewizyjną kosztowało 1 mln zł. Miasto dało zaledwie 90 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki