Na dniach powinien zostać rozstrzygnięty przetarg na modernizacje i przystosowanie do potrzeb MGOPS budynku przy ul. Batorego 31, w którym kiedyś mieścił się zlikwidowany kilka lat temu Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli. Przystąpiło do niego 5 firm. Oferty wahają się pomiędzy 528 tys. zł, a 810 tys. zł. Gmina wstępnie zamierzała na to przedsięwzięcie przeznaczyć 440 tys. zł.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, prace modernizacyjne powinny zakończyć się w październiku, a po tym terminie pracownicy pomocy społecznej będą się do nowej siedziby sukcesywnie przeprowadzać.
Przeprowadzka jest konieczna. Nie jest bowiem tajemnicą, że budynek magistratu nie jest w stanie już pomieścić wszystkich urzędników, którzy tutaj pracują. MGOPS zajmuje część parteru. Warunki pracy nie są tu łatwe, a przecież do pomocy społecznej często przychodzą ludzie z bardzo trudnymi życiowymi problemami. To wymaga pewnej intymności. Modernizacja obiektu przy ul. Batorego i przeprowadzka pracowników MGOPS mają sprawić, że mieszkańcy korzystający z pomocy społecznej będą w lepszych warunkach obsługiwani.
Z kolei zwolnione przez MGOPS pokoje ma zająć ewidencja ludności, która częściowo jest już na parterze i USC, tak by ludzie nie musieli biegać po piętrach.
Zobacz też: Flesz - uważaj na kartę płatniczą - rekordowa liczba oszustw
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?