Choć od otwarcia ofert (w czwartym zresztą przetargu, poprzednie zakończyły się fiaskiem) minęło półtora miesiąca, a radni już na początku grudnia zdecydowali o dołożeniu ponad 4 mln zł, nadal nie wiadomo, który z trzech oferentów, mieszczących się w zwiększonej do 26,4 mln kwocie, wygra.
Przypomnijmy, że w grę wchodzą firmy: Homeport Polska (25,9 mln zł), City Bike Global (26 mln zł) oraz konsorcjum Orange Polska i Roove (26,4 mln zł). Czwarta startująca w przetargu Wawa Bike za uruchomienie i funkcjonowanie przez cztery lata miejskiego roweru w Łodzi chciała aż 39,6 mln zł.
– Rozstrzygnięcie zapadnie w styczniu, prawdopodobnie w początkach miesiąca – mówi Tomasz Andrzejewski, rzecznik ZDiT.
Zwycięzca będzie miał cztery miesiące od daty podpisania umowy na dostarczenie pierwszej transzy rowerów. To oznacza, iż system ruszy w maju tylko pod warunkiem, że żadna z pokonanych firm nie złoży odwołania.
Nowy system roweru publicznego ma funkcjonować do końca listopada 2024 r.
Pogoda na poniedziałek (28.12.2020) - Łódzkie:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?