Centrum Handlowe Ptak rozpoczęło kolejną budowę. Na terenie planowanego kompleksu Ptak Expo, w sąsiedztwie Ptak Outlet, rozpoczęła się właśnie budowa Strefy Stałego Wystawiennictwa i Handlu. To kolejny element inwestycji, która ma zająć aż dwa miliony metrów kwadratowych.

Strefa Stałego Wystawiennictwa i Handlu ma być gotowa już na wiosnę przyszłego roku. Co się w niej znajdzie? Showroomy, w których producenci będą prezentowali swoje kolekcje. Centrum będzie umożliwiało również natychmiastowy zakup.

Przedsmak Strefy Stałego Wystawiennictwa i Handlu można poczuć w Ptak Moda. Miesiąc temu na terenie Centrum Handlowego Ptak została otwarta największa hurtownia z odzieżą szytą przez polskich producentów.

Na razie w ofercie są tylko damskie kolekcje. W ciągu miesiąca liczba firm zwiększyła się z 70 do 140. W hurtowni nie ma wydzielonych boksów, ani prywatnych sklepików. Wszystkie ubrania prezentowane są na jednej hali, a kupiec sam wybiera to, co mu się podoba.

Ekspozycją i obsługą zajmuje się Ptak Moda. Producenci tylko dostarczają tu odzież. To szansa na zdobycie kontraktów dla dziesiątek mniejszych firm, których nie stać na prowadzenie sklepu na terenie Centrum Handlowego Ptak. To także szansa na ściągniecie do województwa łódzkiego polskich producentów odzieży z innych województw.

- Ptak Moda to projekt, który mocno promuje polskich producentów odzieży. W ciągu miesiąca stał się największą hurtownią polskich producentów. Taki model sprzedaży jest tańszy i wygodniejszy dla małych firm oraz producentów, z innych województw, którzy nie mają możliwości codziennej obsługi swojego sklepu. Producenci sprzedają ubrania pod swoją marką, a my oferujemy im przestrzeń wystawienniczą, oprawę i odpowiednią obsługę. Zależy nam na promowaniu polskich marek, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno u naszych wschodnich, jak i południowych sąsiadów - mówi Tomasz Szypuła, członek rady nadzorczej Ptak SA.

Centrum Handlowe Ptak wprowadza też możliwość zakupu odzieży przez internet. Ptak Moda dysponuje profesjonalnym centrum sprzedaży. W hurtowni znajduje się call center, gdzie klienci mogą składać zamówienia oraz część spedycyjna, gdzie odzież jest pakowana i wysyłana do kupców.

- Handel przez internet to dziś spora część całej sprzedaży. W hurtowni mamy studio fotograficzne, gdzie każda kolekcja jest fotografowana, po to by klienci kolejne zamówienia mogli składać przez internet, bez konieczności odbywania długich podróży - mówi Szypuła.

ZOBACZ: Tak ma wyglądać outlet Ptak Expo [WIZUALIZACJE]