Program lojalnościowy Payback został wymyślony w Niemczech przez konsultanta biznesowego pracującego dla Lufthansy. Dziś jest jest częścią międzynarodowej grupy American Express.
Z punktów zdobytych podczas zakupów, które wymienia się na nagrody lub płaci nimi za inne zakupy korzysta ponad 8 mln ludzi. Ważność punktów mija po trzech latach. 28 lutego 2019 roku kończy się termin przydatności sporej części punktów zdobytych przed końcem 2015 roku. Z tej okazji Payback wystartował z kampanią informacyjną „Uratuj Punkciaka”, w której przypomina klientom, że za pomocą punktów mogą obniżyć rachunki u partnerów programu (ponad 3 tys. punktów) lub wybrać nagrody. Do dyspozycji mają 1000 artykułów, w tym m.in sprzęt codziennego użytku lub vouchery.
SPRAWDŹ >>>>
Wszystkie punkty zebrane do 31 grudnia 2015 roku tracą ważność 28 lutego 2019 roku.
Punkty można przeznaczyć na zakupy w kilku tysiącach sklepów, na nagrody Payback, mile Miles & More lub program dożywiana dzieci Pajacyk.
Punkty można wykorzystać jedynie wtedy, gdy zebraliśmy ich ponad 100. Mniejsza ilość "starych" punktów przepadnie.