18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Radio Łódź: Nie byliśmy, nie jesteśmy, nie będziemy kibicami Legii Warszawa

Ewelina Madejska
"Nie byliśmy, nie jesteśmy, nie będziemy kibicami Legii Warszawa" - plakaty z tym hasłem wywołały niemało kontrowersji wśród mieszkańców Łodzi. Sprawcą zamieszania jest Radio Łódź, a hasło to początek kampanii reklamowej, która jest zapowiedzią wielu nowych zmian w radiu.

- Z początkiem lutego Radio Łódź zrealizowało wiele nowych pomysłów. Przede wszystkim serwis internetowy jest uzupełnieniem oferty antenowej stacji. Dlatego starą stronę internetową zastąpiliśmy nową i uzupełniliśmy o dodatkowe funkcje - mówi Marek Składowski, prezes Radia Łódź.


Słuchacze w Internecie mogą odsłuchać publikowane wcześniej m.in. reportaże, wywiady z politykami i artystami, czy porady kulinarne. Miłośnicy muzyki, będą mogli posłuchać prezentowanych na antenie utworów, a specjalny odtwarzacz umożliwi stworzenie własnej playlisty z publikowanymi na stronie materiałami dźwiękowymi.


Do tworzenia portalu Radio Łódź zaprasza swoich słuchaczy.

- Chcielibyśmy, żeby ten portal budowany był przez słuchaczy. Szczególnie w obszarze wiadomości lokalnych. Każdy może nagrać materiał czy zrobić zdjęcie i wysłać do nas - przekonuje Marek Składowski.

To wszystko jest możliwe dzięki odpowiedniemu modułowi pozwalającemu na przesłanie wiadomości tekstowych i zdjęć przez telefon komórkowy, oraz zdjęć, materiałów wideo i tekstu przez formularz dostępny na stronie. Do tego ma służyć także utworzona aplikacja mobilna Radia Łódź, którą użytkownicy mogą pobrać na swoje telefony komórkowe.

- Uruchomione zostało także Radio TV, a słuchacze będą mieli okazję oglądania relacji na żywo z meczów, dzięki internetowemu kanałowi sportowemu, transmisji z koncertów i innych ciekawych wydarzeń - zapewnia Prezes Radia Łódź.


Hasło "Nie byliśmy, nie jesteśmy, nie będziemy kibicami Legii Warszawa" to tylko początek akcji promocyjnej radia, która ma zamiar w najbliższych miesiącach zaskoczyć jeszcze nie raz słuchaczy.

- 1 marca chcemy zorganizować wielką dyskotekę dla łodzian. Latem Radio Łódź będzie nadawane sygnałem cyfrowym, co poprawi odbiór w regionie. Planujemy już kolejne elementy kampanii, które z pewnością zaskoczą mieszkańców. Ten, który przedstawiliśmy kilka dni temu jest odpowiedzią na kampanię Legii Warszawa. Odpowiedzieliśmy jako kibice, bo radio całym sercem wspiera i kibicuje łódzkim sportowcom - mówi Marek Składowski.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki