5/9
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

6/9
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

7/9
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

8/9
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Noc Muzeów z tłumami zainteresowanych w łódzkich instytucjach

Noc Muzeów z tłumami zainteresowanych w łódzkich instytucjach

Horoskop codzienny na poniedziałek 20.05.2024

Horoskop codzienny na poniedziałek 20.05.2024

The Legend of Rock Symphonic w łódzkiej Atlas Arenie

The Legend of Rock Symphonic w łódzkiej Atlas Arenie

Zobacz również

Motocykliści opanowali Zduńską Wolę. Zobaczcie zdjęcia z parady ulicami miasta

Motocykliści opanowali Zduńską Wolę. Zobaczcie zdjęcia z parady ulicami miasta

Przerabiają klub Do Sopotu. Co to oznacza dla otwarcia? ZDJĘCIA

Przerabiają klub Do Sopotu. Co to oznacza dla otwarcia? ZDJĘCIA