5/38
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

6/38
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

7/38
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

8/38
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Nowe sklepy i restauracje w Manufakturze. Zobacz co się otworzyło i co się pojawi!

Nowe sklepy i restauracje w Manufakturze. Zobacz co się otworzyło i co się pojawi!

Co stanie się z Wodnym Rynkiem w Łodzi?

Co stanie się z Wodnym Rynkiem w Łodzi?

Horoskop codzienny na niedzielę, 19 maja

Horoskop codzienny na niedzielę, 19 maja

Zobacz również

Nowe sklepy i restauracje w Manufakturze. Zobacz co się otworzyło i co się pojawi!

Nowe sklepy i restauracje w Manufakturze. Zobacz co się otworzyło i co się pojawi!

Czwarta odsłona MTB Kamieńsk w ostatnią sobotę lipca! Zapisy już trwają

Czwarta odsłona MTB Kamieńsk w ostatnią sobotę lipca! Zapisy już trwają