Wycofanie ze sprzedaży produktów z niskimi filtrami to tylko część kampanii Rossmanna. Firma zachęca klientów, aby przyłączyli się do akcji propagującej używanie kremów z wysokimi faktorami. Wystarczy podzielić się na Instagramie wakacyjnym zdjęciem z kremowym słoneczkiem i oznaczyć je hasztagiem #NajbezpieczniejPodSłońcem.
Dlaczego to takie ważne? O opalaniu, rodzajach promieniowania, o tym, że słońce dosięga nas nie tylko latem na plaży, ale również w chłodniejsze i pochmurne dni powiedziano już chyba wszystko. Mimo to wciąż nie mamy nawyku codziennego stosowania filtrów. Tym bardziej, że rzeczywistą ochronę dają kremy z faktorem 30 SPF i wyższym, a akcja Rossmanna „Najbezpieczniej pod słońcem” ma o tym przypominać.
Już 22 lipca startuje promocja 2+2 gratis na produkty do opalania oraz środki odstraszające owady.
Jak działają oszuści (5) - oszustwo na kartę NFZ
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?