Miasto wydzierżawiło WC prywatnej firmie Universum. Jak podkreśla Robert Majchrowicz, właściciel firmy, koncepcję reklamy przygotowała profesjonalna firma. I nie ma ona zachęcać do uprawiania miłości w szalecie.
- Reklama jest skierowana do mężczyzn, musiała mieć kontrastowe kolory. Najłatwiej było to uzyskać czerwoną sukienką - mówi. - Klienci ją zaakceptowali, robią sobie nawet z nią zdjęcia.
Marcin Masłowski, rzecznik prezydenta Łodzi, jest zadowolony z reklamy. - Ludzie przynajmniej wiedzą, że toalety są otwarte - tłumaczy.
Podobne reklamy pojawiły się pod Galerią Łódzką i dworcem Łódź Kaliska.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?