Początek roku akademickiego na Wydziale Zarządzania co roku oznacza „polowanie” na zdolnych pierwszoroczniaków. Kto poluje?
Studenckie koła naukowe „WuZetki”, które zorganizowały „sKOŁOwanie”, czyli prezentację swojej oferty w patio wydziału przy ul. Matejki 22/26.
W czwartek swoje stoiska wystawiło 12 kół. Od logistyków zafascynowanych Zarządzaniem Łańcuchem Dostaw oraz członków Uni-Logisics do Studenckiego Koła Naukowego Rachunkowości „Sigma”.
- Mamy zgłoszenia od ok. 50 kandydatów, nie tylko zaczynających studia, z których do „Sigmy” wybieramy np... 4, jak w zeszłym roku - opowiadała wczoraj Kasia Czajka, studiująca rachunkowość
Stąd te ograniczenia? Zdaniem Czajki, liczebność koła nie powinna przekraczać 25-30 zaangażowanych członków, ponieważ większe audytorium uniemożliwia sprawne prowadzenie zajęć i projektów.
- Studenci chcą się do nas zapisać ze względu na bliskie relacje „Sigmy” z firmami obecnymi na łódzkim rynku, np. z Nordeą - tłumaczyła Czajka, częstując werbowanych ciasteczkami z wróżbą.
- Członkowie kół przygotowują magazyny, organizują spotkania z praktykami biznesu i realizują własne wydarzenia branżowe. Wiele z nich, tak jak JungleWeb czy Marketing Challenge zdobywa coraz większą popularność - informuje Agnieszka Wołowiec, odpowiedzialna za promocję Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
JungleWeb i Marketing Challenge to projekty SKN Marketingu MarkeTEAM: zaproszeni specjaliści od „dżungli internetu” tłumaczyli studentom (podczas ostatniej edycji Jungle Web w 2015 r.) m.in. że „nie warto udawać w sieci mądrego, jeśli jest się debilem” i jak rozwinąć pomysł na start-up, czyli na początkującą firmę, związaną z przestrzenią wirtualną. Następna edycja Jungle Web już w kwietniu 2016 r.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?