Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Specjaliści od reklamy pomogą mieszkańcom polubić Łódź [ZDJĘCIA]

Katarzyna Chmielewska
Dziesięć dwuosobowych zespołów z najlepszych agencji reklamowych w Polsce przyjechało do Łodzi na konkurs Young Creatives. To najbardziej prestiżowy konkurs dla młodych twórców z branży reklamy i komunikacji.

Uczestnicy konkursu nie mogą mieć więcej niż 28 lat. Pracują w najlepszych agencjach o ogólnoświatowym zasięgu jak Saatchi&Saatchi czy DDB. W poniedziałek wszyscy w tym samym momencie usłyszeli zadanie. Na jego realizację mają tylko 24 godziny. Muszą stworzyć coś, co będzie się wpisywać w nową identyfikację wizualną miasta z nowym logo i pomoże łodzianom polubić miasto.

Co to będzie? Może gadżet promocyjny, może instalacja, która stanie gdzieś w mieście, może niestandardowa akcja, jak przemalowanie lub przebranie pomników, może komiks, który zaatakuje nas w tramwajach i autobusach? Możliwości są nieograniczone. Współautorem zadania jest urząd miasta. Urzędnikom zależy, by mieszkańcy zaangażowali się w życie miasta, uwierzyli, że Łódź jest kreatywna i zaprzyjaźnili się z nowym logo.

W Łodzi odbywa się jedna z kilku kategorii konkursu - design. Niewykluczone, że w kolejnych latach Young Creatives zawita do Łodzi ze wszystkimi kategoriami (m.in. film, PR, media, print) oraz z finałową galą.

Zwycięski projekt poznamy w kwietniu na finałowej gali w Warszawie. Miasto będzie miało prawo go wykorzystać. Duet najlepszych twórców reklamy pojedzie na międzynarodowy konkurs Cannes Lions. Będą tam konkurować z kolegami z branży z całego świata.

CZYTAJ TEŻ: Konkurs młodych reklamotwórców w Łodzi

Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki