Spięcie między emerytką a obsługą lotniska na Lublinku. O co...

    Spięcie między emerytką a obsługą lotniska na Lublinku. O co poszło?

    Alicja Zboińska

    Dziennik Łódzki

    Dziennik Łódzki

    Łodzianka ma zastrzeżenia do poziomu obsługi na lotnisku

    Łodzianka ma zastrzeżenia do poziomu obsługi na lotnisku ©archiwum polskapresse/szyk

    Teresa Korbańska z Łodzi skarży się na niemiłą i niekompetentną obsługę na łódzkim lotnisku. Twierdzi, że nie udzielono jej informacji na temat opóźnienia samolotu z Egiptu, którym podróżowała jej córka, a zachowanie pracownicy punktu informacji pozostawiało wiele do życzenia. Przedstawicielka portu lotniczego potwierdza, że na lotnisku doszło do scysji z łodzianką, podkreśla jednak, że pani Teresa także zareagowała impulsywnie.
    Łodzianka ma zastrzeżenia do poziomu obsługi na lotnisku

    Łodzianka ma zastrzeżenia do poziomu obsługi na lotnisku ©archiwum polskapresse/szyk

    Córka pani Korbańskiej z Egiptu miała wrócić 1 sierpnia. Przed wylotem do Polski zadzwoniła do mamy i poinformowała ją o minimum godzinnym opóźnieniu. Później nie mogła już rozmawiać. Pani Teresa zadzwoniła więc do punktu informacji na lotnisku, by dowiedzieć się, ile faktycznie wyniesie opóźnienie.

    - Pani z informacji zapewniała mnie, że samolot będzie o czasie - mówi nasza Czytelniczka. - Gdy zapytałam czy na pewno, gdyż mam inne informacje od dzieci, bardzo niegrzecznie odpowiedziała mi, że nic nie wie o opóźnieniu i kazała dzwonić za godzinę. Po godzinie potwierdziła opóźnienie, a na moje pytanie, jaki jest powód, odparła, że nie wie, a jak chcę się dowiedzieć, to powinnam przyjechać na lotnisko.

    Pani Teresa ma skończone 65 lat, jest schorowana, podobnie jak jej mąż. Mimo to oboje przyjechali na lotnisko na Lublinku. Twierdzą, że pracownica informacji, do której podeszli, nakrzyczała na nich tłumacząc, że nic nie wie o przyczynie opóźnienia i nie musi tego wiedzieć. Emeryci mówią, że pracownica punktu informacji... rozplątywała motek szarej wełny. Pani Teresa chciała wyjaśnić sytuację z prezesem lotniska, połączono ją natomiast z rzeczniczką portu. Emerytka twierdzi, że rzeczniczka też byłą dla niej niemiła.

    - Zachowanie personelu było naganne - napisała do prezesa łodzianka. - Naraża to na szwank dobre imię lotniska.

    Prezes wysłał do pani Teresy pismo z przeprosinami. Ewa Bieńkowska, rzeczniczka lotniska zaznacza, że pracownica punktu informacji odpowiadała zgodnie ze swoją wiedzą.

    - Touroperatorzy nie muszą nas informować o przyczynach opóźnienia - mówi Ewa Bieńkowska. - Rozumiem zdenerwowanie klientki, oczekiwała od nas większej ilości informacji, ale my ich nie mieliśmy. Odsłuchaliśmy rozmowę z panią, obejrzeliśmy nagranie z monitoringu, nie stwierdziliśmy nieodpowiedniego zachowania naszego pracownika. Mimo to zwróciliśmy uwagę pracownikom na to, jak należy zachowywać się w trudnych sytuacjach.

    Czytaj treści premium w Dzienniku Łódzkim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Mój reporter

    Zadaj pytanie swojemu reporterowi!

    Chcesz wiedzieć co wydarzyło się przed chwilą na Twojej ulicy?
    Zastanawiasz się gdzie zjesz w Łodzi najsmaczniejsze lody?
    Szukasz miejsc parkingowych w centrum?
    Chcesz wiedzieć ile zarabia prezydent?
    A może masz inne pytanie związane z naszym miastem?
    Zadaj je, a nasz reporter poszuka odpowiedzi!

    Dane kontaktowe

    Dziękujemy za przesłanie pytania, prosimy o cierpliwość. Opublikujemy je na stronie Mojego_reportera kiedy redakcja rozpocznie prace nad odpowiedzią.

    Oświadczenia:

    Użytkownik, który podał w powyższym formularzu dane osobowe klikając przycisk "WYŚLIJ" potwierdza, że: (czytaj dalej)
    • został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do publikacji przekazanych materiałów
    • został poinformowany, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 45, dla celów korzystania i publikacji przekazanych materiałów w internecie i prasie drukowanej, oznaczenia ich imieniem i nazwiskiem / nazwą autora oraz kontaktu z Użytkownikiem i korzystania przez Operatora z udzielonej mu na podstawie Regulaminu przez Użytkownika licencji
    • został poinformowany, że Polska Press Sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych. Właściciel danych ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania siedzibie spółki. Nadto ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw oraz cofnąć zgodę na przetwarzanie przez Spółkę danych w zakresie przewidzianym przez przepisy. Oświadczenia woli o w/w treści powinny by ze względów bezpieczeństwa wyrażone na piśmie.

    Komentarze (16)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    rodzinki na lublinku

    (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

    Pracownicy na tym śmiesznym lotnisku to rodzinki Żydów z "PO" którzy zajmują większość w spółkach miejskich .są to ludzie którzy nie maja pojęcia o pracy na lotnisku dlatego "Lublinek " pada...rozwiń całość

    Pracownicy na tym śmiesznym lotnisku to rodzinki Żydów z "PO" którzy zajmują większość w spółkach miejskich .są to ludzie którzy nie maja pojęcia o pracy na lotnisku dlatego "Lublinek " pada ,pracownicy zachowują się tam tragicznie z wielka laska udzielają info. (przypomina mi to UMŁ) składanie skarg jest bez sensu bo przyjmuje je "starszy brat albo ciocia salcia" .Najlepiej by było zwolnic ich wszystkich dyscyplinarnie za niekapetetnosc hamstwo izle wykonywane obowiązki służbowe i zatrudnic ludzi po nie ustawionym konkursie jeszcze trochę to będzie jeden lot na miesiąc do Izraela specjalni dla polityków "PO" .Jestem z Łodzi ale staram się latać z innych miast bo tu jest jednym słowem rynsztok zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ....

    martha (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 9

    nie macie już o czym pisać? jak pan w urzędzie znowu będzie tak samo chamowaty jak miesiąc temu,zadzwonię do Was byście napisali o tym artykuł...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Jakie lotnisko, taka obsługa

    gajowy (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 8

    Na prawdziwym lotnisku rzadko zdarza się złe traktowanie klientów.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Fantasmagorie...

    Motek Szarej Wełny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 2

    No bo jak się bywa na wyimaginowanych lotniskach to się później źle interpretuje zachowania ludzi w realu.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Lataj LOT-em

    byle JAK (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 9

    Skandaliczne zachowanie personelu !
    Powinni NATYCHMIAST udostępnić babci miotłę i moherowy berecik , żeby mogła osobiście wylecieć naprzeciw samolotu i sprawdzić przyczyny opóżnienia !

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    o zarzucaniu

    cazzio (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 7

    Sobie - to z reguły nie mamy nic do zarzucenia. No bo po co mieć do samego siebie pretensje?
    Touroperatorzy może nie musza informować obsługę o opóźnieniach, ale mogą, gdy ich obsługa o to...rozwiń całość

    Sobie - to z reguły nie mamy nic do zarzucenia. No bo po co mieć do samego siebie pretensje?
    Touroperatorzy może nie musza informować obsługę o opóźnieniach, ale mogą, gdy ich obsługa o to poprosi. Ot tak, zwyczajnie, ze zwykłej życzliwości, aby pomóc niedoinformowanemu człowiekowi.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    stare babsko

    różaniec (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 11

    czy wy nie macie o czym pisać???


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Pytanie

    spoter (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 6

    Rozumiem , że jesteś zadowolony z rozwoju naszego lotniska i z tego co się na nim dzieje ?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Cisza

    spoter (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 6

    Dzisiaj do 15-tej nie wyląduje chyba żaden samolot rejsowy więc proszę nie dzwonić i nie pytać bo może to spowodować zdenerwowanie !


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Problemy

    ID (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5 / 7

    Jutro tez pewnie bedzie kilka połączeń razem z czarterami a od jesieni tak jak spadna liście to spadna dwa kierunki z rozkładu i byle do wiosny ! Totalny brak rozwoju i problem z nielicznymi...rozwiń całość

    Jutro tez pewnie bedzie kilka połączeń razem z czarterami a od jesieni tak jak spadna liście to spadna dwa kierunki z rozkładu i byle do wiosny ! Totalny brak rozwoju i problem z nielicznymi klientami ( artykuł ) , ale cargo rośnie ;) zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Starsza pani nie odpuszcza.

    K111 (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 12

    Panie w takim wieku potrafią być bardzo męczące. Wystarczy zaobserwować w hipermarketach przy kasach jak nic im się nie podoba i maltretują kasjerki swoimi pretensjami. A dodatkowo pani nie...rozwiń całość

    Panie w takim wieku potrafią być bardzo męczące. Wystarczy zaobserwować w hipermarketach przy kasach jak nic im się nie podoba i maltretują kasjerki swoimi pretensjami. A dodatkowo pani nie zauważyła, że komuny już nie ma, wtedy tak mówili: to ja z kierownikiem/dyrektorem chcę rozmawiać.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Artykuł

    gość (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 21 / 13

    Na Lublinku jest tak ogromny ruch pasażerów , że zmęczona obsługa lotniska jest z pewnością psychicznie wyczerpnana . Na tyle samolotów dziennie , jeden z godzinnym opóźnieniem bardzo komplikuje...rozwiń całość

    Na Lublinku jest tak ogromny ruch pasażerów , że zmęczona obsługa lotniska jest z pewnością psychicznie wyczerpnana . Na tyle samolotów dziennie , jeden z godzinnym opóźnieniem bardzo komplikuje ruch więc musimy zrozumieć zdenerwowanie pracowników :) zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Spór

    Michał (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 14 / 16

    Teresa - emerytka była niegrzeczna, za nerwowa i natrafiła na babeczkę również nerwową. Wina jest i jednej i drugiej; Wszystkie te babki siedzące na Lublinku w punkcie informacyjnym są chamowate,...rozwiń całość

    Teresa - emerytka była niegrzeczna, za nerwowa i natrafiła na babeczkę również nerwową. Wina jest i jednej i drugiej; Wszystkie te babki siedzące na Lublinku w punkcie informacyjnym są chamowate, niegrzeczne, niekompetentne i brzydkie.
    zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo