1/30
Popularność akcji "Zaszczep się w majówkę" przerosła...
fot. Krzysztof Szymczak

Popularność akcji "Zaszczep się w majówkę" przerosła najśmielsze wyobrażenia organizatorów. Na Zdrowiu ustawiał się ogromna kolejka chętnych na szczepienie przeciw civid!

CZYTAJ DALEJ >>>>



...

2/30
Popularność akcji "Zaszczep się w majówkę" przerosła...
fot. Krzysztof Szymczak

Popularność akcji "Zaszczep się w majówkę" przerosła najśmielsze wyobrażenia organizatorów. Na Zdrowiu ustawiał się ogromna kolejka chętnych na szczepienie przeciw civid!

CZYTAJ DALEJ >>>>



...

3/30
Popularność akcji "Zaszczep się w majówkę" przerosła...
fot. Krzysztof Szymczak

Popularność akcji "Zaszczep się w majówkę" przerosła najśmielsze wyobrażenia organizatorów. Na Zdrowiu pierwszy chętny na zaszczepienie się przeciwko covidowi zajął kolejkę o 3.30 w nocy! Następne osoby w kolejce ustawiły się około 6 rano!

CZYTAJ DALEJ >>>>



...

4/30
Łodzianie którzy w kolejce do szczepienia stanęli o godzinie...
fot. Krzysztof Szymczak

Łodzianie którzy w kolejce do szczepienia stanęli o godzinie 8 zaszczepili się około 12. W tym czasie zaszczepiono 175 osób. Organizatorzy widząc ogromne zainteresowanie szczepieniami podwoili obsadę zespołu szczepiącego, niestety szczepienia odbywające się w kontenerze pozwoliły tylko na tyle. Szczepienia będą trwały w sobotę do godziny 20. Łodzianie szczepiący się na Zdrowiu mogą liczyć na gorącą herbatę.

CZYTAJ DALEJ >>>>



...

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Dzień analogowy w szkole - jak wyglądały godziny zajęć bez smartfona i internetu?

NOWE
Dzień analogowy w szkole - jak wyglądały godziny zajęć bez smartfona i internetu?

Rekordowy łup fałszywych policjantów. Wyłudzili fortunę od łodzianina!

Rekordowy łup fałszywych policjantów. Wyłudzili fortunę od łodzianina!

Samochód z ulicy Legionów wystąpił w niemieckim teleturnieju. Co dalej w tej sprawie?

Samochód z ulicy Legionów wystąpił w niemieckim teleturnieju. Co dalej w tej sprawie?

Zobacz również

Program Lexus Select. 60 procent klientów wybiera hybrydy

Program Lexus Select. 60 procent klientów wybiera hybrydy

25 najpiękniejszych miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć choć raz w życiu

25 najpiękniejszych miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć choć raz w życiu