Kolejny raz okazało się, że w świąteczny dzień nie można polegać na systemie informacji o odjazdach autobusów i tramwajów MPK Łódź. Tablice informacyjne umieszczone są na przystankach przez cały poniedziałek, 15 sierpnia, wyświetlały zły rozkład jazdy.
Powinien być widoczny rozkład jazdy dla dnia świątecznego, jednak na tablicach prezentowane były godziny odjazdów jak w dzień powszedni.
Jako przewoźnik nie mamy możliwości bezpośredniego wprowadzania tam żadnych komunikatów - mówi Sebastian Grochala, rzecznik MPK Łódź.
Gdy w podobnych okolicznościach w Święto Trzech Króli (6 stycznia) pytaliśmy Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi o przyczyny tego stanu rzeczy, usłyszeliśmy, że tablice się dostrajają. Wygląda na to, że jest to proces czasochłonny...
CZYTAJ TEŻ:System sterowania ruchem w Łodzi. Tablice na przystankach wprowadzają w błąd pasażerów MPK [ZDJĘCIA]
We wtorek, kiedy urzędnicy wrócą do pracy, spytamy ich, co tym razem było przyczyną takiej sytuacji. Tym bardziej, że na stronach oficjalnych tak ZDiT, jak i MPK Łódź , nie znaleźliśmy informacji na ten temat.
Odpowiedział nam rzecznik Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi.
-W poniedziałek wystąpiła awaria w systemie, który odpowiada za rozkłady jazdy wyświetlane na TIP. Awarię udało się usunąć dopiero późnym wieczorem. Od wtorkowego poranka wszystko działało już prawidłowo. Przepraszamy pasażerów za te utrudnienia - mówi Piotr Grabowski.
Zobacz też:
Pracownicy MPK i wodociągowcy szkolili się z pierwszej pomocy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?