Takie sztuczki stosuje McDonald's, by klienci zamawiali więcej. Zobacz listę trików w restauracjach McDonald's

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
McDonald's to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi, sprzedająca głównie burgery, frytki i napoje. Jedna z największych sieci fast food zaczynała jako skromne stoisko z hamburgerami. Obecnie obsługuje klientów w ponad stu krajach na całym świecie, generując około 20 miliardów dolarów rocznych przychodów. Pierwszy polski McDonald's został otwarty 17 czerwca 1992 r. w Warszawie.Jaką taktykę zastosowała firma McDonald’s, aby zmienić małą restaurację w wielonarodowe imperium? Jak zbudowała tak silny wizerunek marki?McDonald’s stosuje liczne sztuczki marketingowe, żeby klienci chętniej ją odwiedzali, dużo zamawiali i dzięki temu zostawiali w restauracjach McDonald's więcej pieniędzy.Jakie sztuczki stosowane są w restauracjach McDonald’s - najpopularniejszej sieci serwującej burgery, frytki i napoje? Zobacz koniecznie w naszej galerii >>>>>
McDonald's to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi, sprzedająca głównie burgery, frytki i napoje. Jedna z największych sieci fast food zaczynała jako skromne stoisko z hamburgerami. Obecnie obsługuje klientów w ponad stu krajach na całym świecie, generując około 20 miliardów dolarów rocznych przychodów. Pierwszy polski McDonald's został otwarty 17 czerwca 1992 r. w Warszawie.Jaką taktykę zastosowała firma McDonald’s, aby zmienić małą restaurację w wielonarodowe imperium? Jak zbudowała tak silny wizerunek marki?McDonald’s stosuje liczne sztuczki marketingowe, żeby klienci chętniej ją odwiedzali, dużo zamawiali i dzięki temu zostawiali w restauracjach McDonald's więcej pieniędzy.Jakie sztuczki stosowane są w restauracjach McDonald’s - najpopularniejszej sieci serwującej burgery, frytki i napoje? Zobacz koniecznie w naszej galerii >>>>>Szymon Starnawski
McDonald's to amerykańska sieć barów szybkiej obsługi, sprzedająca głównie burgery, frytki i napoje. Pierwszy polski McDonald's został otwarty 17 czerwca 1992 r. w Warszawie. Ten gigant żywności typu fast food to klasyczny przykład marek, które z powodzeniem skalują swoje biznesy dzięki przemyślanym strategiom marketingowym i długoterminowym planom działania. Restauracje McDonald's stosują różne marketingowe sztuczki, aby skłonić do zamawiania i do wydawania większej ilości pieniędzy. Poznaj je teraz w naszej galerii.

Smaki Pomorza i Kujaw SEZON 4 ODCINEK 41

Takie sztuczki marketingowe stosuje McDonald’s w swoich restauracjach

McDonald’s to jedna z największych sieci, która zaczynała jako skromne stoisko z hamburgerami. Obecnie obsługuje klientów w ponad stu krajach na całym świecie, generując około 20 miliardów dolarów rocznych przychodów.

Przedsiębiorstwo zostało założone 15 maja 1940 r. w San Bernardino w Kalifornii przez braci Richarda i Maurice’a McDonaldów. Od 1953 r. firma udziela franczyz.

Zysk sieci McDonald's za 2020 r. to ponad 190 mln zł. W 2019 r. było to 231,5 mln zł. Pomimo spadku zysku firma informowała, że sprzedaż w 2021 roku jest wyższa niż w rekordowym 2019 roku.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 500 restauracji sieci, które zatrudniają 30 000 osób. Prawie 90 proc. z nich to obiekty prowadzone przez 83 przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Jaką taktykę zastosowała firma McDonald’s, aby zmienić małą restaurację w wielonarodowe imperium? Jak zbudowała tak silny wizerunek marki?

McDonald’s stosuje liczne sztuczki marketingowe, żeby klienci chętniej ją odwiedzali, dużo zamawiali i dzięki temu zostawiali w restauracjach McDonald's więcej pieniędzy.

Takie sztuczki marketingowe stosuje McDonald’s - lista

Jakie triki marketingowe stosuje McDonald’s? Zebraliśmy listę sztuczek stosowanych w restauracjach sieci McDonald’s.

Jakie sztuczki stosowane są w restauracjach McDonald’s - najpopularniejszej sieci serwującej burgery, frytki i napoje? Zobacz koniecznie w naszej galerii:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Takie sztuczki stosuje McDonald's, by klienci zamawiali więcej. Zobacz listę trików w restauracjach McDonald's - Gazeta Pomorska

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Klienci stosują inną sztuczkę: NIE CHODZĄ TAM.
G
Gość
Dlatego to jest lokal typu Bistro nie restauracja.
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki
Dodaj ogłoszenie