5/22
0,43 proc. w 2017; 0,35 proc. w 2016 roku
fot. Google Street View

Miejsce 18 - Simply Market

0,43 proc. w 2017; 0,35 proc. w 2016 roku

6/22
0,53 proc. wskazań klientów w 2017; 0,54 proc. wskazań w...
fot. Fot. Piotr Krzyzanowski/Polskapresse

Miejsce 17 - Intermarche

0,53 proc. wskazań klientów w 2017; 0,54 proc. wskazań w 2016 roku

7/22
0,62 proc. wskazań klientów w 2017; 0,50 proc. wskazań w...
fot. Mateusz Bosiacki / Gazeta Pomorska

Miejsce 16 - Polomarket

0,62 proc. wskazań klientów w 2017; 0,50 proc. wskazań w 2016 roku

8/22
0,68 proc. w 2017; 0,40 proc. w 2016 roku
fot. mat. prasowe

Miejsce 15 - Dino

0,68 proc. w 2017; 0,40 proc. w 2016 roku

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Najpiękniejszy obrazek finału Pucharu Polski. Kibic Pogoni z fanką Wisły pod rękę

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Dwie oprawy kibiców Pogoni Szczecin na finale Pucharu Polski

Pierwsza oprawa kibiców Wisły Kraków na finale Pucharu Polski

Pierwsza oprawa kibiców Wisły Kraków na finale Pucharu Polski

Zobacz również

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Wisła Kraków zdobyła Puchar Polski! Drużyna z 1 ligi w europejskich pucharach

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży

Znane osoby na finale Pucharu Polski. Zobacz zdjęcia z loży